۹ نکته درباره شرکت هواپیمایی آتا بخوانید

هواپیمایی آتا
ژیوار

امروزه صنعت گردشگری و حوزه حمل و نقل رشد زیادی پیدا کرده است. کاربران به‌منظور انجام سفرهای خارجی، نیازمند استفاده از وسایلی هستند که در زمانی کوتاه و شرایط مناسب آن‌ها را به مقصد موردنظرشان برساند. به همین دلیل شرکت‌های هواپیمایی در سراسر جهان با یکدیگر درحال رقابت هستند. کشور ما نیز از این مقوله جدا نیست و در طی چندسال اخیر، مجموعه‌های جدید وارد صنعت هوایی کشور شده‌اند و به مسافران خدمات مختلفی ارائه می‌کنند. شرکت هواپیمایی آتا یکی از این مجموعه‌ها است که در سال 1388 آغاز به کار و در راستای مشتری‌مداری و درآمدزایی مسیر‌های مختلف درون مرزی و برون مرزی را راه‌اندازی کرد.

کاماپرس در ادامه به 9 نکته از شرکت هواپیمایی آتا می‌پردازد که اطلاع از آن برای فعالان حوزه شرکت‌های هواپیمایی مفید است؛

۱. شرکت هوایپمایی آتا به مرکزیت شهر تبریز تاسیس شد. نام این مجموعه هم برگرفته از زبان ترکی و به معنای پدر است. مدیریت این شرکت اکنون با مهدی فتحی است.

۲. شرکت هواپیمایی آتا در زمینه خرید اینترنتی، اعتبار سنجی و استرداد بلیط‌ها به کاربران خدمات ارائه می‌دهد. از دیگر خدمات دیگر این شرکت، ارائه اطلاعات بار و اطلاعات ضروری سفر برای مشتریان است.

۳. شرکت آتا درنظر دارد که خطوط ارتباط هوایی استان‌های شمال‌غرب را با سایر مناطق کشور تقویت کند. بعلاوه گسترش پرواز‌های برون‌مرزی از فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، شهید مدنی تبریز و شهید هاشمی‌نژاد مشهد از دیگر برنامه‌های این مجموعه اعلام شده است.

دریان سفر امید

۴. در حال حاضر تعداد هواپیماهایی که در این مجموعه خدمات ارائه می‌دهند، 10 فروند اعلام شده است. به دلیل وجود تحریم علیه ایران و نیاز هواپیماهای شرکت هواپیمایی آتا به قطعات، در بهمن‌ماه سال جاری یک فروند هواپیمایی ام‌دی 82 توسط این مجموعه خریداری شد. هواپیما خریداری شده به عنوان انبار قطعات موردنیاز هواپیمایی آتا مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

۵. در شرکت هواپیمایی آتا فقط یک فروند هواپیما دارای کلاس تجاری و اقتصادی اعلام شده است، سایر هواپیما‌ها فقط کلاس اقتصادی دارند. بیش از 120 مهماندار و سرمهماندار و هم‌چنین 35 خلبان و کمک خلبان ایرانی در این هواپیماها مشغول به فعالیت هستند.

۶. هواپیمایی آتا در راستای مشتری‌مداری، اپلیکیشن آتا را راه‌اندازی کرد. این برنامه تمامی خدمات هواپیمایی شرکت مذکور را با سرعت مناسب، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

۷. شرکت آتا در سال 1391 عنوان پنجمین شرکت هواپیمایی برتر ایران را در جابجایی مسافران، به‌دست آورد. در سال 1392 نیز رتبه چهارم را در همین عنوان کسب کرد.

۸. این مجموعه بیش از 11 مقصد پرواز داخلی دارد. مقاصد پرواز خارجی این مجموعه نیز کشورهای عراق، کویت، عربستان‌سعودی، ترکیه،گرجستان و بحرین اعلام شده است.

۹. تاکنون برای شرکت هواپیمایی آتا 5 حادثه ثبت شده است که هیچ یک از آن‌ها مرگ یا خسارت‌ جبران‌ناپذیر نداشته‌اند.

مرتبط با : هواپیمایی آتا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز