۹ نکته از اپلیکیشن آیتول که باید بدانید

«آیتول» به نوعی درگاه ورودی سرویس‌های جمع شده عوارض خودرو برای کاربران محسوب می‌شود. این مجموعه از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. در آیتول کاربران توانایی دسترسی به تمام سرویس‌های مرتبط با عوارض خودرو و همچنین پرداخت از یک نقطه را خواهند داشت. این مجموعه سرزمینی مجازی در کنار فضای فیزیکی موجود است. در آیتول نیازهای مربوط به عوارض خودرو از طریق اکوسیستم‌های موجود تامین می‌شود.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از این تیم را برای خوانندگان و علاقمندان ارائه خواهد داد؛

1. سعید حاج هاشمی، شاهین شاه میر، کیوان خانی، محمد بیات و امیرحسین عبیری هم بنیانگذاران آیتول هستند. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 35 نفر اعلام شده است.

2. خدمات بیمه خودرو، خودرو در محل، خرید و فروش خودرو و خدمات ویژه خودرو از سری امکانات و خدماتی ارائه شده توسط این مجموعه است.

3. کاربران امکان نصب اپلیکیشن آیتول را از طریق گوگل پلی، بازار، مایکت و دانلود مستقیم دارند. با نصب این اپلیکیشن، عوارض بعدی از طریق آیتول به عنوان هدیه پرداخت خواهد شد.

آریاک سفر

4. آخرین اخبار این مجموعه درباره استعلام خلافی خودرو با وی.آی.ان، تغییر شرکت بیمه شخص ثالث، فرق بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، مراحل دریافت دیه از بیمه شخص ثالث؛ از کروکی تا حضور در دادگاه و … است.

5. این مجموعه دارای نماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و لوگو مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است. همچنین کسب گواهینامه امنیت اپلیکیشن از دانشگاه صنعتی شریف از دیگر مدارک کسب شده توسط آیتول محسوب می‌شود.

6. وبسایت آیتول درگاه استعلام و پرداخت عوارض الکترونیک آزاد راهی کشور و همچنین عوارض مربوط به طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا- زوج یا فرد- بوده و مبالغ نمایش داده شده در هنگام استعلام، مربوط به ارگان‌های ذی ربط است.

7. به منظور ارائه خدمات سرویس کارواش آیتول، سفیران برای هماهنگی قبل از حضور در محل با کاربر تماس می‌گیرند. در صورت لغو سرویس رزرو شده از جانب کاربر، بعد از انجام هماهنگی‌ها، 15 درصد جریمه هزینه کارواش به فرد تعلق می‌گیرد.

8. در خصوص پرداخت خلافی خودرو از طریق آیتول، به صورت آنلاین و غیر حضوری، بدهی کاربران به صورت لحظه‌ای و در همان روز پرداخت می‌شود. اما صفر شدن خلافی و ثبت این اطلاعات در سایت پلیس راهور بین 7 تا 14 روز طول می‌کشد. همچنین پس از 10 روز خلافی کاربران از سیستم اطلاعاتی مراکز پلیس بعلاوه 10 نیز حذف می‌شود.

9. این مجموعه به عنوان اولین سامانه مبتنی بر وب پرداخت عوارض آزادراهی و سامانه غیر دولتی پرداخت عوارض شهرداری شناخته می‌شود.

مرتبط با : آیتول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۹ نکته از اپلیکیشن آیتول که باید بدانید

  1. ارمان گفته:

    سلام وقت بخیر
    در مورد سایت خلافی قبضینو هم لطفا این اطلاعات رو ارائه بدین تا بتونیم مقایسه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز