۸ نکته که درباره ایرانول نمی‌دانید

نفت ایرانول

معمولا به دنبال شنیدن اسم شرکت «نفت ایرانول» نام روغن موتور می‌آید. اما چه چیزهای بیشتری درباره شرکت نفت ایرانول می‌دانید؟

در ادامه کاماپرس با ذکر ۸ نکته، اطلاعات جامعی درباره شرکت نفت ایرانول در اختیار مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت و تولیدکنندگان روانکارها و سایر محصولات وابسته قرار دهد؛
۱. شرکت نفت ایرانول در یازدهم آذرماه سال  ۱۳۸۱در راستای سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی، تاسیس شد و سهام آن در بهمن 1391با نماد «شرانل» در فرابورس پذیرفته و عرضه شد.
۲. اکنون این شرکت در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن‌سازی آبادان و مجتمع ظرف‌سازی و بسته‌بندی فعالیت می‌کند.
۳. ایرانول به منظور افزایش توان رقابتی سازمان در بازارهای محصول نهایی و افزایش رضایت مشتریان و تعامل سازنده با سازمان محیط زیست، ماموریت دارد تا با اتکا به نیروهای داخلی و با استفاده از تکنولوژی به روز در کشور و منطقه، سودآوری مطلوب برای ذی‌نفعان داشته باشد.
۴. سهامداران اصلی شرکت نفت ایرانول سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و آستان قدس رضوی هستند. مدیرعامل این شرکت حسین رزاقی است و سیدغلامرضا هاشمی ریاست آن را بر عهده دارد.
۵. شرکت نفت ایرانول، دارای گواهی‌نامه تاییدیه از شرکت فویت آلمان و ریچ کانادا است؛ کسب جایزه ملی تعالی سازمانی از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می‌شود.
۶. این شرکت تقدیرنامه دو ستاره تعالی صنعت پتروشیمی را نیز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی دریافت کرده است. همچنین در سال 98 موفق به دریافت لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت شد.
۷. از محصولات این شرکت می‌توان روغن موتور، روغن دنده خودرو، روغن دریایی و روغن‌های صنعتی، گریس و ضد یخ و ضد جوش را عنوان کرد. شرکت نفت ایرانول تنها تولیدکننده انبوه برایت استاک در خاورمیانه است.
۸. شرکت ایرانول در یکم بهمن 99 توانست با کسب سود سه سال در 9 ماه رکورد کسب سود را بشکند.

آریاک سفر
مرتبط با : ایرانول
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز