۵ گوشی گیمینگ شیائومی با قیمت زیر ۱۵ میلیون

ژیوار

گوشی گیمینگ شیائومی که با قیمت کمتر از ۱۵ میلیون تومان بتوان خریداری کرد، دارای شبکه اینترنت 5G بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. این گوشی ظرفیت حافظه داخلی و رم به نسبت بالایی داشته و صفحه نمایشی با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین در این محصولات امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش ۵ گوشی گیمینگ شیائومی با قیمت زیر ۵ میلیون را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Poco X4 Pro 5G

این گوشی گیمینگ شیائومی دارای ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیائومی سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی داشته و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به همراه قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی گیمینگ شیائومی با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین‌های اصلی آن ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسل است‌. این محصول نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل درنظر گرفته می‌شود. همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش در این محصول ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت خواهد بود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Poco F4 5G

این گوشی دارای سه دوربین ۶۴ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جلو بوده و با قیمت حدودی ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است، می‌تواند قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را عرضه کند. صفحه نمایش این محصول نیز ۶.۶۷ اینچ است.

ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی گیمینگ شیائومی ۱۲۸ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۶ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این گوشی رزولوشن ص۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی داشته و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Redmi note 12 pro پک چین

این گوشی گیمینگ شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی به فروش رسیده و قیمت آن در حدود ۱۳ میلیون تومان است. این محصول سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی داشته و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به حساب می‌آید. همچنین این محصول قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیفیت دوربین سلفی در این گوشی ۱۶ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین‌های پشت آن ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسل است‌. این گوشی گیمینگ شیائومی ۱۸۷ گرم وزن داشته و امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ را فراهم می‌کند.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Poco X5 pro 5G

این محصول شیائومی دارای سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی بوده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی در این محصول قرار گرفته و امکان شارژ معکوس ۵ واتی در آن ممکن است.

این گوشی گیمینگ شیائومی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سه دوربین ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی داشته و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین تعداد رنگ قابل نمایش در این محصول ۱ میلیارد بوده و حداکثر روشنایی آن ۹۰۰ نیت است. ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی به ترتیب ۲۵۶ و ۸ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Redmi note 12 pro plus هند

این گوشی گیمینگ شیائومی با سه دوربین ۲۰۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته داشته و از قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آن، این محصول حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و اندازه صفحه نمایش آن ۶.۶۷ اینچ است. این محصول دو سیمکارته رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی داشته و امکان استفاده از اینترنت 5G را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : رایا استورشیائومیمبیت
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز