۵ ضدآفتاب سبک تابستانی زیر ۳۰۰ هزار تومان

ژیوار

ضدآفتاب‌های فلویید، بر پایه آب ساخته شده‌اند و با داشتن ساختاری سبک و آبکی، بدون ایجاد حس چربی و چسبندگی بر روی پوست لایه‌ای محافظتی ایجاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ ضدآفتاب سبک تابستانی را به قیمت زیر ۳۰۰ هزار تومان معرفی می‌کند.

۱- ضدآفتاب فلوئید درماتیپیک بی رنگ پوست چرب مدل Fluid Mat

این ضدآفتاب با حجم ۵۰ میلی‌لیتر، در زمان نوشته‌شدن این گزارش حدوداً ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد. این فلویید با SPF برابر با ۵۰ پوست را در مقابل اشعه‌های UVA و UVB حفظ می‌کند. این محصول فاقد چربی است و پس از استفاده به پوست جلوه‌ای مات می‌بخشد. ضدآب بودن این محصول باعث شده که درمقابل تعریق مقاوم و برای استفاده در هنگام ورزش نیز مناسب باشد.

اثر آنتی‌اکسیدانی ویتامین‌های موجود در این ضدآفتاب با خنثی کردن تأثیر رادیکال‌های آزاد بر پوست، خاصیت ضدپیری دارد.

این محصول برای افراد با پوست چرب و مختلط مناسب است.

دریان سفر امید

۲- ضد آفتاب سبک فلوئیدی مخصوص پوست‌های حساس سان سیف

این محصول با حجم ۵۰ میلی‌لیتری حدوداً ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد. فرمولاسیون این ضدآفتاب فاقد جاذب‌های شیمیایی، عطر، پارابن و روغن است و برای پوست‌های حساس و ملتهب مناسب است و با داشتن SPF برابر با ۵۰ اثر اشعه‌های UVA و UVB را از پوست دفع می‌کند. وجود ویتامین B5 و عصاره های گیاهی مانند عصاره آلوئه‌ورا در این محصول، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. همچنین در ترکیبات این فلویید، نام عصاره میموزا و ویتامین E به چشم می‌خورد که به‌ترتیب در ترمیم پوست آسیب‌دیده و محافظت از پوست دربرابر رادیکال‌های آزاد مؤثر هستند. این ضدآفتاب بافتی سبک و فلوییدی دارد و بر روی پوست ایجاد حس سنگینی نمی‌کند مدت محافظت آن در مقابل آفتاب ۴ ساعت است.

بیشتر بخوانید:

3- ضدآفتاب می مدل هیالورونیک اسید

این محصول با حجم ۵۰ میلی لیتر حدوداً ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارد. این ضدآفتاب برپایه آب ساخته شده و برای افراد با پوست چرب و مستعد آکنه فرموله شده‌است. هیالورونیک اسید موجود در این ضدآفتاب خاصیت آب‌رسانی به پوست و ویتامین E به کار رفته در آن اثر آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری دارد. این ضدآفتاب با SPF برابر با ۵۰ از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB و Blue Light محافظت می‌کند. این فلویید فاقد رنگ، چربی پارابن و سیلیکون است اما برای دور چشم، پوست‌های حساس و آسیب‌دیده ممانعت مصرف دار

۴- ضد آفتاب فلوئیدی بژ طبیعی فاقد چربی لانسون

حجم این کرم ۴۰ میلی‌لیتری و قیمت آن حدوداً ۱۰۰ هزار تومان است. این فلویید ضدافتاب حاوی رنگدانه‌های بژ طبیعی است و می‌تواند به‌عنوان زیرساز آرایش نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با داشتن SPF برابر با ۵۰ درحدود ۹۸درصد از اشعه‌های UVA و UVB را دفع می‌کند. این محصول فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده‌است. ویتامین E موجود در این ضدآفتاب اثر آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری دارد.

۵- ضد آفتاب فلوئید دارای spf50 حجم 50 میل لانوکر

این محصول با حجم ۵۰ میلی‌لیتری قیمتی در حدود ۲۹۰ هزار تومان دارد.

ضد آفتاب فلوئید لانوکر دارای SPF برابر با ۵۰ است و هردو اشعه UVA و UVB را دفع می‌کند. همچنین این محصول مانع ایجاد جوش، آکنه و التهاب در پوست می‌شود. فرمولاسیون این فلویید برای استفاده انواع پوست مناسب است

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپکیووی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز