۱۴ نکته درباره فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی
ژیوار

در عصر خریدهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین، جای یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران خالی بود تا اینکه خانومی در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و عنوان اولین فروشگاه آنلاین خرید و فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر در ایران را از آن خود کرد.

کاماپرس در ادامه این فروشگاه را به علاقه‌مندان خرید آنلاین و فعالان عرصه پوشاک معرفی می‌کند؛

۱. مدیریت این مجموعه را نصراله شاه‌مرادی بر عهده دارد.

۲. خانومی با شعار «زیبا و سرزنده باش بخاطر خودت» فعالیت می‌کند.

۳. فروشگاه آنلاین خانومی نمایندگی رسمی بیش از 250 محصول آرایشی را به عهده دارد و 20هزار برند ایرانی و غیرایرانی محصولات خود را از طریق خانومی، «بی‌واسطه» به فروش می‌رسانند. در سایت خانومی محصولات برندهای معروف و محبوبی چون کالیستا، هیدرودرم، آردن، شون و … به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

۴. تمامی کالاهای ایرانی خانومی بیش از شش ماه و محصولات خارجی بیش از چهارماه تاریخ انقضا دارند.

۵. خانومی امکان خرید آنلاین به سادگی و با خاطری جمع را برطرف کرده است. در فروشگاه اینترنتی خانومی توضیحات کارشناسی شده درباره هر محصول ارائه شده است، همچنین مشتریان این مجموعه از امکان مشاوره و راهنمای خرید برخوردارند. آنها می‌توانند نظر خود را درباره کالاها ثبت و با دیگران تبادل نظر کنند.

۶. امکان بازگشت محصول تا هفت روز پس از خرید برای خریداران وجود دارد.

۷. خانومی تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان را در سال 1398 دریافت کرده است.

۸. خانومی بیش از 500 هزار دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

۹. لازم به تاکید است که تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای عرضه شده در فروشگاه خانومی موظف به ارائه پروانه بهداشتی ورود یا ساخت از وزارت بهداشت و نصب آن روی کالاهای ارائه شده هستند.

۱۰. سایت خانومی با طبقه‌بندی محصولات طبق پرفروش، حراج ویژه، جدیدترین‌ها و… امکان خرید آسان را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین کاربران برای مرتب کردن کالاها بر اساس پربازدیدترین کالاها، جدید ترین کالاها، قیمت از کمترین به بیشترین و یا قیمت از بیشترین به کمترین، می‌توانند از دکمه «ترتیب» استفاده کنند و محصولات را به شکل دلخواه خود مرتب کنند. خانومی دارای بخش فرصت ویژه با هفتاد درصد تخفیف برای محصولات این بخش است.

۱۱. در فروشگاه اینترنتی خانومی غیر از لوازم مختلف آرایشی و بهداشتی بخش‌های دیگری مانند: مد و اکسسوری، لوازم برقی شخصی، آقایان و همینطور بخش مادر و کودک وجود دارد.

۱۲. در بخش مد و اکسسوری انواع شال و روسری، زیورآلات، ساعت، عینک، جوراب، حتی کیف و کفش عرضه شده است. آقایان نیز می‌توانند محصولات مخصوص اصلاح، مراقبت پوست و مو، انواع لباس و … را از این فروشگاه تهیه کنند.

۱۳. بخش «شانس خانومی» یکی از جالب‌ترین بخش‌های این مجموعه است. در شانس خانومی، تعداد محدودی از یک کالا برای مدت زمان محدودی در فروش ویژه قرار داده می‌شود و پس از پایان زمان فروش ویژه یا تعداد فروش ویژه، تخفیف شانس حذف می‌شود و کالا به قیمت قبلی باز می‌گردد.

۱۴. علاقمندان می‌توانند محصولات و پوشاک عرضه شده در فروشگاه آنلاین خانومی را از طریق صفحه اینستاگرام آن، در بخش استایل خریداری کنند.

مرتبط با : خانومی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “۱۴ نکته درباره فروشگاه اینترنتی خانومی

  1. س گفته:

    لبته خریدم هنوز به دستم نرسیده ولی چون تخفیف خوبی خورده بود و البته قرار شد رایگان در همان زمان مورد نظر خودم فرستاده بشه تا اینجای کار راضیم و البته منتظرم ببینم خریدم چقدر خوب بوده تا درباره ان هم نظر داده و البته به دیگران هم پیشنهاد خرید بدهم.این را هم باید همینجا بنویسم که اگراز خریدم 100 درصد راضی باشم که دیگر برای خریدهای بعدی هم اول به خانومی سر خواهم زد.

  2. مریم گفته:

    من چند باری خرید کردم و راضی بودم. کد تخفیف خانومی توی حراج هاش واقعا بی نظیره. من از تخفیف هات می گیرم کد هارو.

  3. احمدی گفته:

    منم آخرین بار که خرید کردم از تخفیف خانومی که آبجیم از تخفیف هات گرفته بود استفاده کردم
    حدود 30 تومن تخفیف داد بهم خوب بود بازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز