۱۰ خودرویی که در اردیبهشت ماه ارزان شدند، کدامند؟

پژو پارس سال، تیبا ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به همراه چند محصول دیگر از سایپا و ایران خودرو در اردیبهشت ماه ریزش قیمت چشمگیری داشته‌اند. این خودروها از اول اردیبهشت ماه تا امروز چقدر ارزان‌تر شده‌اند؟

به گزارش کاماپرس، بعضی از خودروهای پرفروش ایران خودرو و سایپا در چند روز گذشته ارزان تر شده اند. روند مدوام ریزش نرخ دلار باعث شده همزمان با کاهش دلار قیمت بعضی از خودروهای پرطرفدار بازار هم نزولی باشد.

البته بعضی از فعالان بازار اعتقاد دارند تعطیلی بازار خودرو در دو هفته گذشته باعث شده بعضی از فروشندگان قیمتها را پایین بیاورند. با این اوصاف قیمت ۱۰ خودرو پرفروش بازار از اول اردیبهشت ماه تا امروز بین ۱ تا ۸ میلیون تومان ارزان شده است.

خودروهایی مثل پژو پارس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تیبا ۲، تیبا صندوقدار،پراید ۱۱۱ پراید ۱۳۱، کوییک دنده ای،رنو تندر ، دنا معمولی و تیبا رینگ فولادی در دو هفته گذشته ارزان تر از قبل شده اند. کوییک دنده ای در دو هفته گذشته از ۱۴۵ میلیون تومان به قیمت ۱۴۴ میلیون تومان رسیده و یک میلیون تومان ارزان تر شده است.

کاهش قیمت پراید و دنا

آریاک سفر

پراید ۱۳۱ و دنا معمولی هم کاهش ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده اند پراید ۱۳۱ از قیمت ۱۱۲ میلیون تومان به ۱۱۰ میلیون رسیده و دنا معمولی هم با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

پراید ۱۱۱ ، تیبارینگ فولادی و پژو ۲۰۶تیپ ۲ هم حدود ۳ میلیون تومان ارزان تر شده اند. پراید ۱۱۱ از ۱۲۷ میلیون تومان ب ۱۲۴ میلیون تومان رسیده، تیبا رینگ فولادی هم از ۱۲۳ میلیون تومان حالا با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان معامله می شود و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم در حال حاضر حدود ۱۹۳ میلیون تومان است. این خودرو اول اردیبهشت ماه حدود ۱۲۶ میلیون تومان قیمت داشت.

کاهش ۴ تا ۸ میلیون تیبا و پژو پارس

تیبا 2 هم حدود 4 میلیون تومان نسبت به اول اردیبهشت ارزان شد ه است و در حال حاضر با قیمت 128 میلیون تومان خرید و فروش می شود. قیمت رنو تندر90 E2 نیز با کاهش 5 میلیون تومانی به حدود 323 میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس بیشترین کاهش قیمت خودرو را در دو هفته گذشته ثبت کرده است این خودرو حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان ارزان شده است و با 210 میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز