یک یارانه جدید به یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی و یارانه معیشتی اضافه می شود

با تصویب طرح حمایت معیشتی در مجلس به زودی یک یارانه جدید به یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اضافه می شود.
به گزارش کاماپرس، نماینده های مجلس با توجه به موج گرانی و تورم و پایین آمدن قدرت خرید مردم طرح حمایت معیشتی را پیشنهاد دادند. البته سازمان برنامه و بودجه با این طرح مخالفت کرده بود و اعلام کرد طرح تامین کالاهای اساسی دارای ابهام است، چراکه محل تامین منابع درآمدی و مکانیزم اجرای آن روشن و مشخص نیست؛ اما امروز نمایندگان مجلس جزییات منابع این طرح را هم تعیین و تصویب کردند.

براساس گزارش خبرگزاری خانه ملت در طرح حمایت معیشتی برای 20 میلیون نفر که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اعتباری بالغ بر 120 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود و برای 40 میلیون باقی مانده 60 هزار تومان.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

یارانه جدید چه زمانی واریز می شود؟

آریاک سفر

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی گفت: « در راستای اجرای احکام این قانون اصلاح و دولت مکلف می‌شود، به منظور تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کشور به ویژه خانوارهای کم برخوردار از ابتدای شش ماهه دوم امسال بصورت ماهانه، نسبت به تامین و پرداخت یارانه اعتبار خرید به هر فرد ایرانی شناسایی شده در طرح معیشت خانوار، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار به مبلغ 1 میلیون و دویست هزار ریال برای هر یک از افراد سه دهک اول و مبلغ 600 هزار ریال برای هر یک از افراد سایر دهک ها اقدام کند.»
گفته می شود براساس طرح حمایت معیشتی اعتبارات موردنظر در کارت‌های الکترونیکی شارژ خواهد شد تا افراد با مراجعه به فروشگاه‌های خاص کالاهای اساسی موردنیاز خود را تامین کنند، در نتیجه نقدینگی وارد جامعه نمی شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “یک یارانه جدید به یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی و یارانه معیشتی اضافه می شود

  1. رضا گفته:

    آخه دولت تدبیر و امید گوجه و پیاز شده کیلویی 10هزار شصت تومن چی میشه ملت خوشکل گذاشتید سر کار

  2. جوادقائمی گفته:

    تورا خدا یک فکر اساسی بکنید با ۶۰هزارتومان مشکل حل نمیشه آن هم بروی به فروشگاه جنسهای تاریخ مصرفشان گذشته با تاریخ جدید بدهند به مردم پولش را واریز کنید بزارید مردم مایحتاج خودشان را بخرند.این چه دوکون دستگاهی است برای خودتان درست کردین.

  3. مهرداد گفته:

    خدا بهتون انصاف بدهد !!!

    اگه هر روز صد و بیست هزار تومان می دادند بازهم کمه ، چه برسه به ماهیانه

    هر اتفاقی هم می افته و هر مشکل و گرانی و تورم و … را به ترامپ و منافقان و دشمنان نسبت میدهند !!!

    آخه ما چرا اینقدر دشمن داریم ؟؟؟!!!!

  4. متین گفته:

    واقعا که مردم و چی فرض کردند ۱۰۰تومن به مردم میدن طور دیگه ازشون میگیرند خب بریز توکارت یارانه هرطور خودشون میخواند خرج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز