یک آقازاده جوان در دروازه تیم ملی فوتبال

دروازه بان تیم ملی-کاماپرس
ژیوار

فرزند یکی از بازیکنان سابق استقلال در روزهای اخیر توجه بسیاری از فوتبالدوستان را به خود جلب کرده است.

به گزارش کاماپرس، تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 17 ساله‌های آسیا خوش درخشید و هرچند با شکست تلخ مقابل ژاپن از رسیدن به فینال محروم شد اما توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد. بازیکنی که در این مسابقات بیش از همه توجه‌ها را به خود جلب کرد، آرشا شکوری فرزند هادی شکوری مدافع سابق استقلال بود.

آرشا شکوری که دروازه‌بان اول تیم ملی نوجوانان است در دیدار مقابل یمن دو پنالتی حساس را گرفت تا نقشی پررنگ در صعود ایران به جام جهانی نوجوانان داشته باشد.

او که از سال 1395 به صورت رسمی وارد فوتبال شده تاکنون در باشگاه‌های استقلال، سایپا، پاس المپیک و بیمکث بازی کرده است. هادی شکوری در مورد آغاز فعالیت فوتبالی فرزندش به خبرنگار اعتماد گفت: ارشا پنج، شش سال قبل که وارد فوتبال شد، در پست هافبک ‌وسط بازی می‌کرد اما در ادامه با راهنمایی و تاکید برادرم که مربی دروازه‌بانی است، پست خود را تغییر داد.

آرشا شکوری-کاماپرس

دریان سفر امید

هادی شکوری البته رفت و آمدهای خانوادگی با سیدمهدی رحمتی و وحید طالبلو را در دروازه‌بان شدن پسرش بی‌تاثیر نمی‌داند.

آرشا شکوری در زمان سرمربیگری فرزاد مجیدی به تمرینات تیم بزرگسالان استقلال نیز دعوت شده بود اما سرانجام به دلایلی که ناگفته مانده، از این تیم کنار گذاشته شد.

هادی شکوری، که در حال حاضر 41 سال سن دارد، تا 4 سال پیش به عنوان مدافع به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه داد. او سابقه بازی در پاس، استقلال، نفت تهران، صبا، ذوب آهن، شاهین بوشهر، شهر خودرو مشهد، آلومینیوم اراک، خونه به خونه، گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت که اکنون با نام هوادار شناخته می‌شود را دارد. شکوری یک فصل را نیز با پیراهن تیم العربی در لیگ قطر گذراند.

آرشا شکوری -کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یک آقازاده جوان در دروازه تیم ملی فوتبال

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    ای بابا این آقازاده ها همه جا هستن شده مثل قضیه کارتون زبل خان
    زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان همه جا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز