یکی از هفت سامورایی تویوتا از سمت خود کناره گیری کرد

دیدیه لروی مدیر اجرایی فرانسوی تویوتا که به دلیل قرار داشتن در جمع مدیران نزیک به آکیو مدیرعامل این شرکت یکی از هفت سامورایی تویوتا به شمار می رود، از سمت های مهم خود کنار رفت که این شرایط را می توان کند شدن شمشیر این سامورایی صاحب نفوذ در تویوتا نامید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایکو پرس ، تویوتا اعلام کرد: لروی از سمت خود به عنوان معاون اجرایی در تاریخ 1 آوریل استعفا خواهد داد . لروی همچنان رئیس عملیات بخش اروپا در تویوتا خواهد بود. با این حال، لروی، 62 ساله، سمت های خود را با عنوان های مدیر حوزه رقابت، موقعیتی که از سال 2016 تاکنون داشته است و همچنین رئیس برنامه ریزی و فعالیت های تجاری واگذار خواهد کرد.

کدام سامورایی جانشین لروی می شود؟

سوابق گسترده لروی او را به یکی از با نفوذترین مدیران تویوتا تبدیل کرد به طوری‌که او در بین مدیران نزیک به آکیو، مدیرعامل تویوتا جایگاه به اصطلاح هفت سامورایی را از آن خود کرد. لروی به عنوان یک مهندس مجرب کار خود را در رنو آغاز کرد و در سال 1998 به تویوتا پیوست.شیجکی تراشی، یکی دیگر از سامورایی های تویوتا، علاوه بر سمت فعلی خود که نظارت بر استراتژی خودروهای بدون آلاینده را بر عهده دارد، کرسی مدیریت ارشد حوزه رقابت را نیز بر عهده خواهد گرفت. تغییر فوق بخشی از بهبود روند مدیریتی این غول خودروسازی است که گفته می شود این شرکت همگام با  یکه تازی صنایع خودروسازی از تغییرات سریع این صنعت با هوشیاری بهره مند می شود.

آریاک سفر

این شرکت بزرگ خودروسازی جهان در بیانیه ای با اعلام تغییرات اظهار داشت: مسطح كردن سلسله مراتب مدیریت با هدف بالابردن سطح بینش، فرصت به نسل جوان و تعامل با افراد شایسته تر انجام می شود.تویوتا در چشم انداز جهانی خود تصویر جدیدی برای آینده صنعت خودرو ترسیم می‌کند. این آینده شامل خلق خودروهای مدرن با کمترین آلایندگی و جامعه ای مبتنی بر خودرو هایی دارای قابلیت‌های متنوع است که افراد می‌توانند با این خودروها به سهولت و ایمنی رانندگی کنند. به باور مدیران این شرکت برای دستیابی به این مقصد، باید تعادلی بین کمینه کردن جنبه های منفی و بیشینه کردن جنبه های مثبت خودروهای این شرکت وجود داشته باشد.

 

 

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز