گوشی 5G سامسونگ بهتر است یا گوشی‌ ۸ میلیونی شیائومی ؟

اگر می‌خواهید بعد از یک سال از خرید گوشی پشیمان نشوید بهتر است گوشی با قابلیت 5G خریداری کنید. اما در بین گوشی‌های با قیمت مناسب بازار گوشی 5G سامسونگ بهتر است یا گوشی ۸ میلیونی شیائومی ؟

به گزارش کاماپرس، آینده متعلق به گوشی هایی است که با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G تولید می شوند. پس اگر قصد خرید گوشی جدید دارید بهتر است با دو گوشی پرفروش بازار از برندهای سامسونگ وشیائومی آشنا شوید. این دو گوشی در محدود قیمتی ۸ میلیون تومان قرار دارند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A42 5G

این گوشی با رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128گیگابایت روانه بازار شده و بعد از A32 Galaxy یکی از ارزانترین گوشی های سامسونگ است که قابلیت پشتیبانی از فناوری 5Gدارد. صفحه نمایش 5.6 اینچی کیفیت تصویر متوسطی دارد.

طوری که رزولوشــن آن 1600 در 720 پیکسل اعلام شده است. قاب پشتی و فریم دور گوشی پلاستیکی است و پشت آن دوربین چهارگانه شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض هشت مگاپیکسلی، حسگر تله فوتو پنج مگاپیکسلی و حسگر عریض پنج مگاپیکسلی دیده می شود.

آریاک سفر

این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30فریم بر ثانیه دارد، هرچند صفحه نمایش آن نمی تواند تصویری با این کیفیت را نمایش دهد. دوربین سلفی 20مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. این محصول سامسونگ با نسخه 10سیستم عامل اندروید روانه بازار شده است. این گوشی ۸ میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل شیائومی MI10 T LITE 5G

این گوشی موبایل شیائومی با حافظه داخلی 64 و 128گیگابایتی تولید شده است. این گوشی با قابلیت 5G در بین گوشیهای میانرده شیائومی جای می‌گیرد.صفحه نمایش 7 IPS.6 اینچی آن تصاویر را با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل نمایش می دهد و تراکم آن 395پیکسل در هر اینچ است.

دوربین چهارگانه گوشی از لنز عریض 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض هشت مگاپیکسلی در کنار حسگر ماکرو و عمق دو مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی از نوع عریض با رزولوشن 16مگاپیکسل است.

باتری آن چهار هزار و ۸۲۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ ســریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز