گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا معرفی شد (ویدیو)

به طور حتم یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا مجهز بودن آن به S Pen است که تاکنون هیچ یک از گوشی های سری گلکسی اس با این قلم به بازار عرضه نشده بودند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که گوشی هوشمند گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به تازگی شایعاتی در بازار به گوش می رسد مبنی بر این که ممکن است شرکت سامسونگ گوشی های Z Fold را جایگزین گوشی های سری نوت بکند ولی گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا همچنان در اختیار طرفدارانی که علاقه ای به گوشی های تاشو ندارند قرار خواهد گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا با باتری لیتیوم-پلیمری 8000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 108 مگا پیکسلی و دوربین جلو 40 مگا پیکسلی راهی بازار شده و ابعاد آن نیز در مقایسه با گوشی گلکسی اس 20 اولترا تغییری نداشته است.

پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون 898 نسل 6 است و با سیستم عامل اندروید 13 راه اندازی می شود. یک گلس کورنینگ گوریلا نیز وظیفه محافظت از نمایشگر 6.7 اینچی را بر عهده دارد. از دیگر تجهیزات این گوشی می توان به جی پی آر اس، اتصال وای فای و بلوتوث اشاره کرد.

آریاک سفر

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گوشی سامسونگ گلکسی اس 30 اولترا معرفی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز