گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را از دیجی کالا بخریم یا ۱۹ کالا؟

ژیوار

گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با قیمتی در حدود ۲۰ تا ۲۳ میلیون تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد که البته برای این قیمت رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این محصول به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده در بین محصولات شیائومی شناخته شده و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد.

کاماپرس در این گزارش قیمت گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳رو پلاس را در سایت دیجی کالا و ۱۹ کالا بررسی می‌کند.

قیمت گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در دیجی کالا

گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در دیجی کالا در زمان تهیه این گزارش با قیمت ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شده است‌. این محصول با رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش در این سایت موجود بوده و همراه با گارانتی ۱۸ ماهه نوزده تجارت خاورمیانه عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در ۱۹ کالا

گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در ۱۹ کالا با قیمت ۲۳ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با تخفیف به فروش می‌رسد. قیمت این محصول با تخفیف ۲۰ میلیون و ۷۳۹ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

این گوشی جدید شیائومی در ۱۹ کالا نیز با گارانتی ۱۸ ماهه نوزده تجارت خاورمیانه عرضه شده و سه رنگ مشکی، سفید و بنفش آن موجود است.

ویژگی های گوشی جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

این گوشی جدید شیائومی که با سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی عرضه می‌شود، دارای دو سیمکارت بوده و رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دارای شبکه اینترنت ۵ جی بوده و از نسخه سیستم عامل اندروید ۱۳ کمک می‌گیرد.

همچنین این گوشی جدید شیائومی انتخابی مناسب برای عکاسی به حساب می‌آید و در آن ۳ دوربین ۲۰۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی به کار رفته است. کیفیت دوربین سلفی این محصول نیز ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

این گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و از قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز در آن وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی کالاشیائومی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز