گوشی‌ های سامسونگ در سرازیری قیمت؛ ریزش ۷۰۰ هزار تومانی پرفروش‌ها

گوشی های پرفروش سامسونگ بعد از کاهش قیمت موبایل، حدود ۷۰۰ هزار تومان ارزان تر شدند.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل در چند روز گذشته در روند نزولی حرکت می کند و بعد از افزایش قیمت موبایل در تابستان و پاییز گذشته حالا قیمت بیشتر گوشی های پرفروش بازار با کاهش روبرو شده است.

مثلا برند سامسونگ که هم در افزایش قیمت صدر نشین بود و هم در پرفروشی، در یکی دو هفته گذشته کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است تا جایی که گوشی پرفروش A۵۱ در حال حاضر در مرز ورود به کانال ۶ میلیون تومانی قرار گرفته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

گوشی های سامسونگ چقدر ارزان شدند؟

آریاک سفر

در بین انواع گوشی های سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ آن از ۷ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته به ۷ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسیده است. سامسونگ گلکسی A۳۱ از ۶ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته حالا ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی A۱۱ در حالی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته با قیمت ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان معامله می شده است .سامسونگ گلکسی 71A نیز با کاهش ۶۳۰ هزار تومانی طی چند روز اخیر امروز به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۹ هزار تومان رسیده است.

گوشی های شیائومی و کاهش ۸۰۰ هزار تومانی

شیائومی رد می نوت ۸ پرو از ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسیده است. شیائومی رد می نوت ۹ اس از ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز با قیمت ۶ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان به فروش می رسد.

شیائومی رد می نوت ۹ پرو هم در حالی با قیمت ۷ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به فروش می رسد که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته با قیمت ۸ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان معامله می شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز