گران ‌ترین گوشی ‌های موبایل در دیجی کالا را بشناسید

گوشی موبایل-کاماپرس

گوشی موبایل-کاماپرسشاید با شنیدن عبارت «گران‌ترین گوشی موبایل» یاد آیفون‌های اپل می‌افتید، اما گران‌ترین گوشی موبایل موجود در دیجی‌کالا، یکی از آیفون‌های پرومکس نیست. حتی با ممنوعیت واردات گوشی‌های گران‌قیمت، بازار پرچمداران این بازار داغ است. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا نیز از این بازار جدا نیست و گوشی‌های گران‌قیمت زیادی در آن به فروش می‌رسند.

در ادامه، کاماپرس به معرفی گران‌ترین گوشی‌های موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌پردازد؛

سامسونگ گلکسی Z Fold4

گران‌ترین گوشی موجود در دیجی‌کالا، جدیدترین تلفن همراه تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۴ است. این گوشی که در رنگ خاکستری و مشکی و حافظه داخلی ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگابایت در دیجی‌کالا موجود است، با قیمتی حدود ۶۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. زد فولد ۴، ۲۶۳ گرم وزن دارد و صفحه‌نمایش آن در حالت باز ۷٫۶ و در حالت بسته ۶٫۲ اینچ است. هر دو نمایشگر این گوشی دارای نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و از نوع Dynamic AMOLED 2X هستند. بلندگوهای استفاده شده در این گوشی استریو بوده و توسط شرکت AKG تنظیم شده است. سیستم‌عامل اندروید 12L با پوسته اختصاصی OneUI سامسونگ روی آن نصب است و قابل ارتقا به اندروید ۱۳ نیز هست.

جنس پنل پشتی و جلویی هر دو از شیشه بوده و از فناوری محافظت گوریلاگلس Victus+ استفاده می‌کند. همچنین فریم آن آلومینیومی است. سامسونگ برای گران‌ترین گوشی خود جدیدترین تراشه پرچمدار آمریکایی کوالکام، یعنی اسنپ‌دراگون ۸+ نسل ۱ هشت هسته‌ای را انتخاب کرده است. این گوشی از سه لنز دوربین ۵۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی از نوع عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو بهره می‌برد و دو دوربین سلفی دارد؛ یکی زیر نمایشگر بزرگ با وضوح ۴ مگاپیکسل و دیگری روی نمایشگر بیرونی با وضوح ۱۰ مگاپیکسل. باتری این گوشی ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و با توان ۲۵ وات (۵۰ درصد در نیم ساعت) شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت آن کنار گوشی بوده و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی Z Fold4-کاماپرس

آریاک سفر

آیفون ۱۳ پرومکس اپل

دومین گوشی گران‌قیمت دیجی‌کالا، آیفون ۱۳ پرومکس یک ترابایتی است. این گوشی در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، طلایی و آبی باقیمتی از ۶۰ تا ۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنگ آبی روشن ارزان‌ترین و طلایی گران‌ترین نسخه از این گوشی در دیجی‌کالا هستند. اپل در آیفون ۱۳ پرومکس خود از نمایشگر ۶٫۷ Super Retina XDR OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. این گوشی ۲۴۰ گرم وزن دارد و پنل پشتی و جلویی آن هر دو از شیشه و فناوری محافظتی سرامیک شیلد است.

همچنین فریم این گوشی از جنس فولاد ضدزنگ است. این گوشی با iOS 15 عرضه شد؛ ولی طبق عادت اپل، چندین سال به جدیدترین نسخه قابل ارتقا است. پردازنده این گوشی A15 Bionic است که ۶ هسته دارد و از فناوری ۵ نانومتری در ساخت آن استفاده شده است. ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرومکس از سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو و همچنین یک لنز تشخیص عمق تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۲ مگاپیکسلی عریض است. اپل از یک باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌یونی در این گوشی استفاده کرده که با توان ۲۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی به‌جای حسگر اثر انگشت، دارای حسگر تشخیص چهره سه‌بعدی در کنار دوربین سلفی است و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

آیفون ۱۳ پرومکس اپل-کاماپرس

سامسونگ گلکسی S22 Ultra

این نسخه از پرچمدار سامسونگ اس ۲۲ اولترا که پس از دیگر ظرفیت‌های آیفون ۱۳ پرومکس قرار دارد، دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ است که حدوداً از ۵۰ میلیون تا ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. رنگ سبز و قرمز تیره این گوشی ارزان‌ترین و رنگ مشکی آن گران‌ترین نسخه هستند. سامسونگ از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED 2X ۶٫۸ اینچی در این گوشی استفاده کرده است. این گوشی ۲۲۷ گرمی دو بلندگوی استریوی تنظیم شده توسط AKG دارد و با اندروید ۱۲ عرضه شده که قابل به‌روزرسانی به اندروید ۱۳ است. جنس پنل پشتی و جلویی هر دو از شیشه بوده و از فناوری محافظت گوریلاگلس Victus+ استفاده می‌کند.

همچنین فریم آن آلومینیومی است. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۱۰۸، ۱۲، ۱۰ و ۱۰ مگاپیکسلی از نوع عریض، فوق‌عریض، تله‌فوتو و تله‌فوتوی پریسکوپی هستند که قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری از ویژگی‌های قابل‌ذکر آن‌هاست. همچنین دوربین سلفی این گوشی ۴۰ مگاپیکسلی و عریض بوده و از یک باتری لیتیوم‌یونی ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سریع ۴۵ واتی استفاده شده است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک بوده و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین قلم مخصوص S Pen درون این گوشی جای خوش کرده و همراه آن عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra-کاماپرس

هوآوی P50 Pocket Premium Edition

گوشی هوآوی پی ۵۰ پاکِت نسخه پریمیوم با حافظه ۵۱۲ و رم ۱۲ گیگابایت در رنگ طلایی، قیمتی حدود ۴۶ میلیون تومانی دارد. نمایشگر ۶٫۹ اینچی این گوشی از فناوری Foldable OLED استفاده کرده و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد. نمایشگر کوچک دایره‌ای یک اینچی دیگری نیز در پشت این گوشی ۱۹۰ گرمی قرار دارد. هوآوی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ هشت هسته‌ای 4G و باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی استفاده کرده است. ماژول دوربین دوگانه این گوشی تاشو، شامل دو لنز ۴۰ و ۱۳ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض است و برای دوربین سلفی، از لنز فوق‌عریض ۱۰٫۷ مگاپیکسلی استفاده شده است.

همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار آن تعبیه شده است. سیستم‌عامل این گوشی HarmonyOS هوآوی در چین و پوسته EMUI 12 اندروید ۱۱ در بازار اروپا است. گوشی‌های هوآوی به‌خاطر تحریم‌ها فاقد سرویس‌های گوگل هستند.

هوآوی P50 Pocket Premium Edition-کاماپرس

شیائومی Black Shark 5 Pro

این گوشی که گران‌ترین گوشی شیائومی در دیجی‌کالا است، یک گوشی همه‌فن‌حریف گیمینگ محسوب می‌شود. شیائومی بلک شارک ۵ پرو با رنگ مشکی براق و ظرفیت ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگابایتی قیمتی حدود ۳۴ میلیون تومانی دارد. نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED این گوشی، نرخ تازه‌سازی شگفت‌انگیز ۱۴۴ هرتزی دارد. اسپیکرهای استریوی دوگانه در آن استفاده شده و با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Joy UI 13 عرضه شده است.

این گوشی ۲۲۰ گرم وزن دارد و از تراشه پرچمدار اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد. پیکربندی دوربین پشتی این گوشی شامل سه لنز عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو ماکرو ۱۰۸، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. شیائومی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض برای دوربین سلفی این گوشی استفاده کرده است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم‌پلیمری بوده و ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی است. حسگر اثر انگشت این گوشی گیمینگ در لبه کناری آن قرار گرفته و از 5G پشتیبانی می‌کند. دو دکمه پاپ‌آپ نیز برای سهولت بازی‌کردن در لبه سمت راست این گوشی قرار دارد و از سیستم خنک‌کننده قدرتمندی برای خنک نگه‌داشتن این گوشی در حین بازی‌کردن استفاده شده است.

شیائومی Black Shark 5 Pro-کاماپرس

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید گوشی‌های ذکر شده، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز