گران ترین هتل های تهران را بشناسید

لست سکند

تهران به دلیل موقعیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، گزینه‌ی جذابی برای مسافران داخلی و خارجی محسوب می‌شود. تهران بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است که به دلیل داشتن کاخ‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید، پاساژ‌های شیک و مدرن، مورد توجه افراد زیادی است.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران تهران را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب و رزرو هتل موردنظر خود سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواخر فروردین ماه است.

 

راز آسمان پایتخت

اقامتگاه سنتی نظامیه

یک شب اقامت یک زوج در سویئت دونفره اقامتگاه سنتی نظامیه، همراه با صبحانه معادل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند با کمی تخفیف آن را با هزینه ۲ میلیون و ۷۷۷هزار و ۷۷۷تومان رزرو کنند.

اقامتگاه نوساز سنتی نظامیه در سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شد. قدمت این عمارت به دوران قاجر برمی‌گردد که متعلق به صدراعظم ناصرالدین‌شاه قاجار، میرزاآقاخان نوری بوده، که این باغ را برای پسر ارشدش میرزا کاظم خان نظام‌الملک ساخت. این بنا در قلب تاریخی شهر تهران در میدان بهارستان واقع شد. اقامتگاه سنتی نظامیه در یک طبقه و ۵ اتاق، شامل محوطه مشجر و قناتی با آبی خنک است.

 

هتل آپارتمان ملل

هزینه یک شب اقامت یک زوج در  سوئیت دو نفره هتل آپارتمان ملل همراه با صبحانه معادل یک میلیون و ۸۸۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

‌زمان ساخت هتل آپارتمان ملل به سال ۱۳۸۰ می‌رسد که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل سه ستاره، در خیابان شهید ناصری واقع شده است، که ۷ طبقه و ۲۸ واحد اقامتی دارد. مسافران می‌توانند با پیمودن ۶۰۰ متر با رسیدن به خیابان ولیعصر، به شمال و جنوب پایتخت دسترسی داشته باشند.

 

هتل رامتین

اگر زوج گردشگری تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل رامتین تهران بروند، باید برای یک شب اقامت در سوئیت دو نفره این هتل به همراه صبحانه و تخت اضافه باید یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۷۱۲ تومان بپردازند.

هتل چهار ستاره رامتین، در سال ۱۳۵۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۰ بازسازی آن به اتمام رسید. این هتل تحت پوشش استاندارد کنترل کیفیت و استانداردهای بین‌المللی است. در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از این هتل، مناطق کوهستانی تهران نظیر دربند و درکه وجود دارد. هتل رامتین در خیابان ولی‌عصر واقع شده است. این ساختمان ۵ طبقه، دارای ۵۵ اتاق است که به اتوبان همت، میدان ونک و ولیعصر، مراکز تجاری، اداری و بیمارستان‌ها، موزه فرش و پول و … نزدیک است.

 

بوتیک هتل حنا

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین بوتیک هتل حنا، همراه با صبحانه معادل  ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۷۵ تومان است.

قدمت بوتیک هتل حنا به سال ۱۳۱۰ می‌رسد که در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این بوتیک هتل که بخاطر شکل مدرن و دکور خاصش به این نام معروف است، در خیابان حافظ و یکی از شناخته‌شده‌ترین کوچه‌های مرکز شهر تهران به نام کوچه لولاگر قرار گرفت. این بنا، دارای ۷ واحد اقامتی در ۳ طبقه است. جاذبه‌‌های گردشگری نظیر برج میلاد، پل طبیعت، کاخ نیاوران، باغ پرندگان، کاخ موزه‌‌سعدآباد و .. در فاصله کمی از هتل قرار دارند. همچنین مسافران با وسیله نقلیه تا سردر باغ ملی، عمارت مسعودیه، کاخ گلستان فاصله چندانی ندارند. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی محل هتل قرار گرفته‌اند.

 

هتل جهانگردی میگون

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره هتل جهانگردی میگون تهران همراه با صبحانه، معادل یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۵۹ تومان است.

هتل ۴ ستاره میگون، در سال ۱۳۵۵ راه‌اندازی شد و بازسازی آن در سال ۱۳۸۴ به اتمام رسید. قرار گرفتن این هتل در منطقه‌ی خوش آب و هوای فشم، این هتل را به گزینه‌ای برای انتخاب سفر، تبدیل کرده است. با اقامت در هتل میگون، روستاگردی، بازدید از باغ‌های میوه، آبشار میگون، غارنوردی و کوه‌نوردی، ودر فصل‌های سرد سال امکان استفاده از پیست اسکی و ورزش‌های زمستانه برای مسافران فراهم است. این هتل در ساختمانی ۴ طبقه و دارای ۲۴ واحد اقامتی است. رستوران هتل جهانگردی میگون نیز به واسطه منظره که به سمت ارتفاعات و کوه‌های سر به فلک کشیده دارد، همواره موردتوجه مهمانان است.

 

هتل آپارتمان مدیا

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل آپارتمان مدیا همراه با صبحانه، معادل یک میلیون و ۱۵۵ هزار تومان است.

زمان شروع فعالیت هتل مدیا به سال ۱۳۸۷ می‌رسد. این هتل در ساختمانی ۴ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی، به دلیل موقعیت جغرافیایی که این هتل در آن قرار گرفته است، دسترسی به مناطق پایتخت را آسان ساخت. این هتل در خیابان آفریقا واقع شد. سفارت‌های مهم پایتخت، نظیر سفارت عمان، مکزیک، قطر، اسپانیا و کویت در نزدیکی محل هتل قرار دارند.

مرتبط با : اسنپ تریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز