گران ترین تلویزیون های لاکچری در بازار چند؟

لست سکند

گران‌ترین تلویزیون لاکچری بازار تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ است که با قیمت ۱۸۴میلیون تومان به فروش می رسد، یعنی کمی پایین تر از قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲.

به گزارش کاماپرس، تلویزیون های لاکچری مشتری های خاص خودشان را دارند. خیلی ها حاضرند برای تلویزیون های هوشمند با سایز بالا و تجهیزات منحصر به فرد پول زیادی خرج کنند، برای همین هم هست بازار تلویزیون های لاکچری همیشه داغ و پر رونق است.

بازاری که از ۵۰ میلیون تومان شروع می شود و به بالای ۱۸۰ میلیون تومان هم می رسد. اما گران ترین تلویزیون های لاکچری در بازار با چه قیمتهایی معامله می شوند؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

گران ترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل SJ۹۵۰۰۰GI و سایز ۶۵ اینچ با قیمت ۵۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون هوشمند LED ۶۵ اینچ سامسونگ مدل ۶۵NU حدود ۵۶ میلیون تومان است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۶۵MU و سایز ۶۵ اینچ با قیمت ۵۹ میلیون تومان تا ۷۳ میلیون تومان به فروش می رسد. تلویزیون LED هوشمند خمیده سامسونگ مدل MS995 هم حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

تلویزیون ۷۰ اینچ هوشمند سامسونگ مدل KU7970 هم با قیمت ۶۳ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند ال جی مدل OLED 65 C8GI هم حدود ۶۶ میلیون تا ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ هم با قیمت ۷۹ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. تلویزیون QLED ۶۵ اینچ سامسونگ مدل Q7880 هم حدود ۸۵ میلیون تا ۹۸ میلیون تومان قیمت دارد.

تلویزیون ۷۵ اینچ هوشمند ال جی مدل SK81000 هم با قیمت ۹۴ میلیون تا ۹۹میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون ۸۲ اینچ هوشمند سامسونگ مدل NU8900 هم حدود ۱۱۵ میلیون تومان تا ۱۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

تلویزیون QLED هوشمند ۷۵ اینچ سامسونگ هم با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ال جیسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز