ارزان ترین تلویزیون های ال جی در بازار چند؟

تلویزیون های ال ای دی برند ال جی همیشه جزو پرفروش ترین های بازار هستند. اما ارزان ترین تلویزیون های ال جی در بازار با چه قیمتهایی فروخته می شود؟

به گزارش کاماپرس، برند کره ای ال جی سابقه زیادی در بازار لوازم خانگی دارد، از محبوبیت کولرهای گازی و یخچالهای ساید بای ساید این برند که بگذریم، تلویزیون های ال ای دی هوشمند ال جی هم طرفداران زیادی در ایران دارد.

با اینکه تلویزیون های ال جی همیشه جزو گران ترین های بازار هستند ، اما هنوز این تلویزیون ها در رده پرفروش ترین های بازار جا می گیرند. با این اوصاف ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی ال جی را با چه قیمتهایی می توان خرید؟

ارزان ترین تلویزیون های هوشمند ال جی

یکی از ارزان ترین تلویزیونهای ال جی مدل lj5210043 است که با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون۴۳ اینچ، lj5500043 هم حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

تلویزیون ۴۹ اینچ، ال جی هوشمند مدل lj55000gi با قیمت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود. تلویزیون ۴۹ اینچ، ال ای دی هوشمند مدل uj66000gi49 هم حدود ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

تلویزیون ۵۵ اینچ، ال جی مدل UJ66000GI-TD55 هم با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ، ال ای دی هوشمند مدل SJ80000GI هم حدود ۲۹ میلیون تومان است.

تلویزیون ۶۳ اینچ ، ال ای دی هوشمند مدل UJ75200GI هم با قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزا رتومان به فروش می رسد. تلویزیون ۶۵ اینچ، ال ای دی هوشمند مدل UK66000GI65 هم با قیمت ۴۴ میلیون تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تلویزیون ۶۵ اینچ، ال ای دی هوشمند مدل SJ95000GI-TA65 هم با قیمت ۵۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز