گرانی 100 هزار تومانی سکه در روز ثبات دلار

در روزی که تابلوهای صرافی بانکی نشان از ثبات قیمت دلار داشتند، سکه همچنان سیر صعودی را طی کرد و با رشد 58 دهم درصدی به رقم هشت میلیون و پانصدهزارتومان رسید.

به گزارش کاماپرس؛ بازار سکه امروز شاهد افزایش نسبی قیمت سکه‌بهار آزادی و امامی بود. قیمت سکه بهار آزادی امروز هم مانند روز قبل رشد را تجربه کرد، آن هم در روزی که نرخ خرید هر دلار در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و فروش ۱۹ هزار و ۵۰ تومان بود و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشت.

سکه امامی هم گران شد

سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۸,۴۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۹ – با رشد ۰.۵۸ درصدی به ۸,۵۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۸,۸۱۸,۰۰۰ (هشت میلیون و هشتصد و هجده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۳ درصدی داشته است.

آریاک سفر

دلار ثابت ماند

به نقل از ایرنا؛ نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۵ امروز در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و فروش ۱۹ هزار و ۵۰ تومان بود که نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشت.  قیمت خرید هر یورو نیز ۲۱ هزار تومان و نرخ فروش آن ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان شد.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۲۱ هزار و ۱۸۷ تومان و هر دلار ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.همچنین برای هر حواله دلار در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته درخواستی ثبت نشد، حواله یورو نیز ۱۸ هزار و ۷۲۴ تومان به فروش رسید.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گرانی 100 هزار تومانی سکه در روز ثبات دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز