گاف وحشتناک بیرانوند و عادل فردوسی پور

ژیوار

دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در گفتگویی که با برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور داشت، ادعایی مطرح کرد که مورد توجه رسانه های سیاسی منتقد دولت روحانی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، علیرضا بیرانوند در این گفتگو ادعا می‌کند پس از اینکه به مدت دو ماه ویزای او برای سفر به بلژیک و پیوستنش به باشگاه آنتورپ صادر نشد، راهی وزارت امور خارجه شده و از سیدعباس عراقچی، معاون وقت وزیر پرسیده است: چرا ویزای من را نمی‌دهید؟

این ادعای عجیب بیرانوند در حالی است که وزارت خارجه هیچ کشوری مسئول صدور ویزا برای سفر شهروندانش به کشور دیگری نیست. ویزای هر کشور توسط سفارتخانه آن کشور صادر می‌شود. به بیان دیگر، ویزای بیرانوند برای سفر به بلژیک باید توسط سفارت بلژیک در تهران صادر می‌شده است؛ نه وزارت امور خارجه.

بیشتر بخوانید:

از او که تجربه سفرهای خارجی زیادی دارد، بسیار بعید بود که چنین روایتی را مطرح کند. از عادل فردوسی‌پور نیز که مجری باتجربه و باسوادی است، انتظار نمی‌رفت در مقابل این گاف بزرگ سکوت کند. او حداقل می‌توانست با طرح یک سئوالِ به موقع، جزئیات این ادعای عجیب را جویا شود.

دریان سفر امید

با این حال عراقچی دیروز در واکنش به این اظهارات ابراز امیدواری کرد که این دو نفر خطای خود را اصلاح کنند.

برخی رسانه‌های منتقد دولت روحانی با بازنشر این صحبت‌های بیرانوند، جوری جلوه دادند که انگار عراقچی با واسطه‌ها و دلال‌]ای فوتبالی رابطه دارد.

عراقچی دیروز به خبرآنلاین گفت: این سال‌ها به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام. آقای بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی و تیم پرسپولیس است و ناکامی در یک دوره زمانی، یا در یک تیم خارجی، از ارزش‌های او کم نمی‌کند. به احترام تمامی هواداران فوتبال، و به پاس قهرمانی‌های بیرانوند در سنگربانی تیم ملی، به این ادعای کذب پاسخ نمی‌دهم و قصد شکایت از ایشان ندارم.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گاف وحشتناک بیرانوند و عادل فردوسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز