کیا EV9 مدل 2024 ؛ یک شاسی بلند برقی و پرچمدار جدید

ژیوار

پرچمدار جدید کمپانی کیا در عصر برقی شدن خودروها بسیار کاربردی به نظر می‌رسد، به گونه‌ای که کاربری روزمره را با کیفیت سواری عالی و همچنین عملکرد بی‌نظیر در هم آمیخته است. کیا EV9 مدل 2024 ممکن است گران‌قیمت‌ترین خودرویی باشد که کیا تاکنون تولید کرده و شاید یکی از بهترین محصولات این کمپانی خودروسازی باشد.

به گزارش کاماپرس، کیا EV9 یک شاسی بلند تمام برقی است که سال 2024 وارد بازار خواهد شد. این خودرو جزو پرچمدارانی است که کیا به بخش جدیدی از مشتریان خود ارائه می‌کند. این شاسی بلند 5 متر طول داشته و از سه ردیف صندلی بهره می‌برد.

کیا EV9 مدل 2024 با یک باتری 99.8 کیلوواتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و امکان انتخاب دو نوع پیشرانه وجود دارد؛ پیشرانه تک موتوره بر روی محور عقب با 200 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور و پیشرانه‌ای با یک موتور بر روی هر محور به صورت چهار چرخ محرک با 380 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور.

تیپ پایه با قیمتی در حدود 64995 پوند به بازار عرضه می‌شود و از تجهیزات آن می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی، چراغ‌های ال ای دی، دستگیره درها همرنگ بدنه، سیستم صوتی با هشت بلندگو و صندلی‌های جلو برقی اشاره کرد. این تیپ با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 577 کیلومتر را بپیماید و باتری آن ظرف نیم ساعت بین 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود.

دریان سفر امید

تیپ GT-Line قیمتی در حدود 73245 پوند دارد و از تجهیزات آن می‌توان به رینگ‌های 21 اینچی، تودوزی دو رنگ، تنظیم برقی پایه فرمان، ماساژور صندلی راننده، نمایشگر مجازی، سیستم صوتی با 14 بلندگو، دو سانروف و چراغ های تطبیقی اشاره کرد. با این که این تیپ 2.6 تن وزن دارد ولی شتاب صفر تا 100 آن در کمال شگفتی 5.3 ثانیه اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز