کوئیک اس بخرید ، کوئیک معمولی 140 میلیونی تحویل بگیرید

دارندگان حواله کوئیک اس با دریافت دعوتنامه های کوئیک معمولی و قیمت ۱۴۰ میلیون تومانی این خودرو شوکه شده اند.

به گزارش کاماپرس، چند روز پیش خبری منتشر شد درباره اینکه خودروهای کوئیک اس و ساینا اس به خریداران تحویل نمی شوند، چون هنوز قیمت قطعی این دو خودرو مشخص نشده است.

این دو خودرو از ۶ ماه پیش و با دریافت مبلغ حدود ۴۰ میلیون بعنوان پیش فاکتور برای موعد تحویل، دی و بهمن ۹۹ پیش فروش شده است، اما سایپا قیمت تمام شده این دو مدل خودرو را اعلام نکرده و در مقابل، به افرادی که حواله این خودرو را دارند، دو خودرو دیگر را بعنوان جایگزین پیشنهاد کرده است.

همان زمان مجید باقری قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، چون نقشی در قیمت‌گذاری نداریم به علت نبود قیمت نمی‌توانیم محصولات تولیدی را عرضه کنیم.

قیمتی که باید از طرف شورای رقابت اعلام می شد. آن طرف پاسکاری قیمت هم ، رضا شیوا رئیس شورای رقابت درباره دیر اعلام کردن قیمت این خودروها جواب داد:« اطلاعات کامل به دست ما نرسیده بود و به محض دریافت اطلاعات، در همین هفته موضوع قیمت گذاری دو خودروی کوئیک اس و ساینا اس، در شورای رقابت مطرح می شود.»

آریاک سفر

کوئیک معمولی ۱۴۰ میلیونی نمی خواهیم

با این حال دود این تاخیرها و ندادن اطلاعات و تعیین نشدن قیمت نهایی به چشم حواله داران رفته است و آنها از افزایش قیمت کارخانه خودروی کوییک شوکه شده اند.

این افزایش قیمت باعث شده برخی از آنها اعلام کنند که توانایی تکمیل وجه را ندارند و نمی خواهند یک خودرو دیگر با قیمت گران تر تحویل بگیرند. بیشتر این خریداران با ارسال پیام به باشگاه خبرنگاران جوان اذعان کرده اند، نمی توانند ۱۴۰ میلیون تومان برای خودرویی که ۳ مدل پایین تر است بپردازند.

قیمت کوییک معمولی در بازار ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان است . سوال بیشتر حواله داران این است که شورای رقابت، وزارت محترم صنایع و شرکت سایپا با چه استدلالی ظرف کمتر از ۱۰ روزدست به افزایش قیمت ۴۴ درصدی زده اند؟

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کوئیک اس بخرید ، کوئیک معمولی 140 میلیونی تحویل بگیرید

  1. جعفر گفته:

    بخدا مسلمون نیستین فقط دارین مردم رو زجر کش میکنید .من 6ماه پیش ثبت نام کردم.خدا ازتون نگذره فقط ضرر کردم وتوان پرداخت مابه تفاوت رو ندارم.جناب آقای رئیسی لطفا به داد مردم بدبخت برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز