کسب و کارتان را آنلاین کنید ؛ ساده و سریع

اپتو-کاماپرس

راه‌اندازی کسب و کار همیشه سخت بوده اما این روزها باقی ماندن در بازار رقابت، با وجود گستردگی بازار و رقبای زیاد، بسیار سخت‌تر از گذشته شده است. بنابراین استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های هوشمند در کنار طراحی اپلیکیشن اختصاصی هر کسب و کار برای مدیریت بهتر روند خرید و فروش یا ارائه خدمات و همینطور حفظ ارتباط شرکت با مشتریان ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اپتو با استفاده از اینترنت صاحبان کسب و کار به راحتی می‌توانند با تمامی افراد داخلی و خارجی ارتباط برقرار کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند. اما برای داشتن ارتباط مفید و کارساز باید اپلیکیشنی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، دارای ویژگی‌هایی باشد تا مخاطب از برقراری ارتباط با فروشنده لذت ببرد. معمولا افراد تصور می‌کنند برای این کار باید هزینه زیادی بپردازند و از یک تیم متخصص برای طراحی کمک بگیرند، اما طراحی و به کار گیری نرم افزار ساخت اپلیکیشن اندروید و آی اُ اس کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. در واقع وبسایتی مثل اپتو زمینه را فراهم کرده تا افراد علاوه بر استعلام قیمت ساخت اپلیکیشن ، بتوانند متناسب با بودجه خود یک گزینه را برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود انتخاب کنند.

مزیت ساخت اپلیکیشن برای صاحبان کسب و کار

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و ارائه خدمات بر این بستر برای افراد فعال در حوزه خرید و فروش کالا و خدمات، یک تکنیک بسیار هوشمندانه در فرآیند توسعه بازار، بازاریابی و فروش به حساب می‌آید. در واقع یک اپلیکیشن مناسب همواره راه‌های ارتباطی بیشتری را پیش روی کاربران فعلی و مشتریان آینده قرار می‌دهد. با یک اپلیکیشن خوب امکان ارسال پیشنهاد و بررسی، امتیازدهی و … وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

آریاک سفر

مثلا طراحی اپلیکیشن در سایت رسمی اپتو، مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کار در پی دارد؛ افراد علاوه بر داشتن امکان انتخاب قالب دلخواه در هر رنگ و طرحی، می‌توانند فایل خروجی را به راحتی و به شکل استاندارد برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس دریافت کرده و آن را در مارکت‌های معتبر منتشر کنند.

ضمن اینکه طراحی اپلیکیشن از لحاظ مالی برای صاحبان کسب و کار بسیار مفرون به صرفه است و در نهایت باعث افزایش سود تجاری می‌شود؛ چراکه هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن در مدت زمانی منطقی و سریع به صاحب کار بازمی‌گردد. اگر قیمت ساخت اپلیکیشن خوب معقول باشد، مدت زمان بازگشت سرمایه کوتاه‌تر و بازدهی‌اش نیز بیشتر خواهد شد.

اپتو-کاماپرس

مزایا و هزینه ساخت اپلیکیشن

زمان و هزینه مناسب، استفاده از تکنولوژی روز دنیا، امکان دریافت خروجی در سه پلتفرم، تکراری نبودن طرح‌ها و تناسب آن با هر سلیقه‌ای، از دیگر مزایای ساخت اپلیکیشن با اپتو هستند. افرادی که از طریق اپتو اپلیکیشن خود را می‌سازند، به صورت سالیانه امکان به‌روزرسانی آن را خواهند داشت. ضمنا نسخه اندرویدی و تحت وب اپلیکیشن در اپتو بدون پرداخت هزینه قابل آپدیت است. بنابراین افراد با استفاده از نرم افزار ساخت اپلیکیشن اندروید و یکبار پرداخت هزینه، همچنان امکان کسب سود را خواهند داشت. اما برای آی اُ اس تا سه مرتبه بدون هزینه بوده و بعد از آن برای هر خروجی هزینه‌ای 60 هزار تومانی باید پرداخت شود.

مشاوره و پشتیبانی یکی دیگر از مزایایی ساخت اپلیکیشن در وبسایت اپتو است که افراد را در مراحل مختلف، از ساخت تا انتشار در مارکت‌ها همراهی می‌کنند. ضمن اینکه آموزش‌های متنی و ویدیویی موجود در وبسایت این مجموعه به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی کامل نسبت به ساخت اپلیکیشن اقدام کرده و در نهایت از خروجی آن رضایتمند باشند.

اپتو در یک نگاه

اپتو وبسایتی برای ساخت و مدیریت اپلیکیشن‌های موبایل است که کاربران با استفاده از آن و بدون داشتن دانش برنامه نویسی، صفحه مورد نظر خود را طراحی کنند. افراد با مشخص کردن بودجه‌شان و آگاهی از قیمت ساخت اپلیکیشن در وبسایت اپتو می‌توانند نتیجه دلخواه را به دست آورند. مجموعه اپتو در نظر دارد تا به جامع‌ترین اپلیکیشن ساز فارسی تبدیل شود و در این راستا فعالیت می‌کنند. در حال حاضر نسخه تازه‌ای از اپتو ارائه شده که اپلیکیشن‌های در آن با فریم ورک فلوتر ساخته می‌شوند.

اپتو در سال‌های فعالیت خود دستاوردهای زیادی به دست آورده است؛ در سال 1397 این مجموعه در جشنواره وب و موبایل با انتخاب داوران در بخش سرویس‌های سایت ساز و اپلیکیشن ساز، به عنوان سرویس برتر معرفی شد. این سایت‌ سال قبل یکی دیگر از کاندیداهای جشنواره وب و موبایل بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپتو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز