کدام گوشی ها با اسنپدراگون 8 به بازار می‌آیند؟

روز گذشته، کوالکام رسما از تراشه پرچمدار جدیدش با نام اسنپدراگون 8 نسل یک پرده‌برداری کرد.  حالا نوبت موتورولا است که این تراشه 4 نانومتری را برای اولین بار در اج x30 به کار بندد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل و تکنولوژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت موتورلا در شبکه اجتماعی ویبو، تایید کرده است که گوشی پرچمدار جدید این شرکت، اج x30 در 18 آذر معرفی خواهد شد و با وجود اینکه هیچ اطلاعات دیگری در این خبر وجود ندارد، تصویر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در آن دیده می‌شود.

پیش از این گفته شده بود این گوشی جدید از محافظ گوریلا گلس در جلو و عقب بهره برده و همچنین به رابط کاربری My UX 3.0 مجهز شده است. به نظر می‌رسد، این گوشی جدید دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتز باشد. دوربین‌های سه گانه با لنزهای 50، 50 و 2 مگاپیکسلی، ویژگی دیگری‌ هستند که از این گوشی فاش شده است.

آریاک سفر

افزون بر این، برخی منابع پیش‌بینی می‌کنند که موتورلا در رویداد پیش رو از دو پرچمدار رونمایی کند. یکی از آن‌ها اج ایکس 30 خواهد بود و اما دیگری، احتمالا نسخه ری‌برند موتو G200 است. این گوشی که ماه گذشته در بازارهای جهانی معرفی شد از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس استفاده می‌کند و احتمالا تحت عنوان موتو اج S30  در چین عرضه شود.

اخبار مرتبط بازار موبایل:

اوپو، شیائومی و وان پلاس نیز از برندهای دیگری هستند که روز گذشته پس از رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام، اعلام کردند که به زودی محصولاتشان را با این تراشه جدید، وارد بازار می‌کنند.

مرتبط با : اوپوشیائومیکوالکامموتورولاوان پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز