کدام خودروی ایرانی به اروپا صادر می‌شود؟

لست سکند

محصول جدید ایران‌خودرو، تارا، با ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده و همچنین تاییدیه رسمی، اولین خودروی تمام ایرانی است که در بازارهای اروپایی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس و به نقل از خبرآنلاین، به گفته احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران، تارا نتیجه یک سال تلاش و هماهنگی بخش‌های مهم ایران خودرو و قطعه‌سازان است که بعنوان نمونه بارزی از خودکفایی و خودباوری مهندسان ایرانی، در شرایط تحریم تولید و عرضه شده است.

وی با تاکید بر استانداردهای سخت‌گیرانه ایمارک، ادامه داد: هر خودرو برای حضور در بازار اروپا باید استاندارندهایی مانند تست تصادفات جاده‌ای، ایمنی عابر پیاده و میزان آلایندگی را رعایت کند و خودرو تارا از این آزمون کارنامه موفقی را از آن خود کرد.

نعمت‌بخش افزود: با توجه به تحویل به موقع و استقبال مشتریان از خودرو تارا دنده‌ای، اقدام ایران خودرو در عرضه مدل اتوماتیک اقدام ارزشمندی برای تکمیل سبد محصولات و همچنین پاسخگویی به نیاز مشتریان خواهد بود. تارا دنده‌ای هفته آینده وارد بازار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه همکاری ایران خودرو با قطعه‌سازان برای اولین بار با چنین کیفیتی صورت گرفته است، ادامه داد: جا دارد در سال  مانع‌زدایی از تولید، شاهد رشد و توسعه روزافزون صنعت خودروسازی کشور و درخشش آن در بازارهای صادراتی باشیم.

به اعتقاد احمد نعمت بخش، تارا اتوماتیک خودرویی لوکس است که ایمنی و آرامش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد، به گونه‌ای که قابلیت عرضه و رقابت در بازارهای جهانی را نیز دارد و قدم بعدی ایران خودرو باید صادرات این خودرو باشد.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز