فروش فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا از سر گرفته شد

ژیوار

طبق اطلاعیه عرضه فیزیکی بورس کالا، بیست و ششم مردادماه سال جاری 350 دستگاه فیدلیتی و 250 دستگاه دیگنیتی از گروه بهمن موتور در این بازار عرضه خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مشخصات کالای قابل عرضه، هر کدملی تنها به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ معین مجاز است. خریدارانی که در این فرآیند شرکت دارند برای تحویل خودرو طبق لیست باید یکی از نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور را انتخاب کنند. صدور سند و شماره گذاری خودروها فقط به اسم خریداران انجام خواهد شد و قابلیت انتقال به غیر وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بر اساس قانون، خریداران موظف هستند 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را بر مبنای قیمت نهایی فروش پرداخت کنند. قبلا خودروسازی بهمن 139 دستگاه خودرو کارا را در بورس عرضه کرده بود. از 139 دستگاه عرضه شده، 81 دستگاه خودرو کارا دوکابین و 58 دستگاه کارا تک کابین به متقاضیان واگذار شدند.

دریان سفر امید

نظر موافقان و مخالفان عرضه خودرو در بورس کالا

عرضه خودرو در بورس کالا چند هفته گذشته انجام شد، اما به دلیل وجود برخی از ابهامات این جریان ادامه پیدا نکرد. حال قرار است مجددا این فرآیند از سرگرفته شود. برخی موافقان عرضه خودرو در بورس کالا معتقدند، از سرگیری این جریان التهاب بازار خود را کم می‌کند. البته موافقان معتقدند در صورتی بازار خودرو به ثبات منطقی می‌رسد که عرضه خودرو در بورس کالا به صورت مداوم باشد.

اما گروهی دیگر از کارشناسان معتقد هستند عرضه خودرو در بورس کالا اثر چندانی روی قیمت و شرایط بازار ندارد. مخالفان عرضه خودرو در بورس کالا معتقدند دولت باید متناسب با تقاضای بازار، خودرو تولید و عرضه کند تا شرایط بهتر شود. بنابراین تا زمانی که دولت به فکر تناسب عرضه و تقاضا و بهبود تولیدات نباشد، نمی‌توان انتظار داشت شرایط بازار تغییر پیدا کند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز