بورس روز 8 مرداد 1401/ شاخص کل روی ریل کاهشی حرکت می کند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز گذشته 2 هزار و 795 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 440 هزار و 917 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 2 هزار و 249 واحد کمتر شد و در محدوده 387 هزار و 218 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 10 هزار و 889 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «شبریز»، «خودرو» و «شبندر» بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 287 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری مربوط به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، بود. بعد از آن سهام «دی» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز سهیلا نقی‌پور، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز اعلام کرد که این بازار به اخبارهای خوب واکنش نشان نمی‌دهد. به نظر تا زمانی که مبحث مربوط به اعتماد سهامداران و پول حقیقی مورد نیاز بورس تزریق نشود، این بخش رشد چندان قابل توجهی نخواهد داشت. اکنون در عرضه جهانی نیز نوسانات اقتصادی زیادی وجود دارد که احتمالا روی بازار سرمایه موثر خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

سهام بانک خاورمیانه در بورس را بشناسید

بانک خاورمیانه با نماد «وخاور» در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 13 هزار و 818 میلیارد تومان رسیده است. شرکت‌های کیاآساتجارت توس، سهامی خاص، سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن، سهامی خاص، صندوق سرمایه گذاری مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه و سرمایه گذاری پارس توشه، سهامی عام، بیشترین سهم وخاور را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک خاورمیانهسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز