کتاب جدید منصور ضابطیان روی پیش‌خوان کتابفروشی‌ها

نوشابه زرد ضابطیان
لست سکند

منصور ضابطیان، نویسنده، تهیه‌کننده، مجری و روزنامه‌نگاری که با سفرنامه‌هایش بسیاری از ایرانی‌ها را دور دنیا می‌چرخاند، جدیدترین کتاب خود را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، کتاب جدید ضابطیان «نوشابه زرد» نام دارد و درباره تجربه‌های او از سفر به کشور کانادا است. ضابطیان اشاره می‌کند که اولین نقطه وصلش با کانادا، نامه‌هایی بوده که پسرداییِ پدرش سال‌ها پیش از هر گاهی برای او (ضابطیانِ پدر) می‌فرستاده است. سهم منصور از این سرزمین، تمبرهای زیبایی بوده که او با وسواس از پاکت‌ها جدا می‌کرده و در ظرف آب قرار می‌داده و پس از جدا شدن تکه‌های پاکت، خشک می‌کرده و در نهایت با غرور خاصی در آلبوم تمبری که اکثر همسن و سال‌های او داشتند، قرار می‌داده است.

«نوشابه زرد» اما فراتر از این تمبرهای مهرخورده است؛ نوشته‌ها و تصاویر مردی است که پس از سیر کردن بسیاری از کشورهای دنیا حال راهی کانادا شده است. کتاب جدید منصور ضابطیان نیز همچون دو کتاب قبلی‌اش توسط نشر مون راهی پیشخوان کتابفروشی‌ها شده است. ضابطیان هشت سفرنامه اول خود را در نشر مثلث به زیر چاپ برد. مارک و پلو، مارک دو پلو، برگ اضافی، سباستین، چای نعنا، موآ، بی‌زمستان و سه‌رنگ کتاب‌هایی بودند که در نشر مثلث منتشر شدند. از اون روزا که عکسا و استامبولی دو کتاب دیگر از ضابطیان هستند که در نشر مون به زیر چاپ رفتند.

راز آسمان پایتخت

«نوشابه زرد» در ۲۱۶ صفحه‌ با قطع رقعی و جلد نرم به قیمت ۱۹۵ هزار تومان در اکثر کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود. البته سایت «ایران کتاب»، این روزها جدیدترین کتاب ضابطیان را با امضای او و با 10 درصد تخفیف پیش روی کاربران قرار داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : منصور ضابطیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز