کاهش دوباره قیمت دلار و نگرانی معامله گران ارزی/ قیمت روز 25 آبان

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز قبل 0.53 درصد کم شد و به مرز 35 هزار و 340 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 114 تومان بالاتر رفت و در محدوده 30 هزار و 311 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته تا مرز 35 هزار و 200 تومانی عقب رفت. روز گذشته نرخ دلار تا مرز حساس قیمتی بالا رفت، اما یکباره در بازار شبانه قیمت آن کم شد. برخی اعلام کرده‌اند که احتمالا افراد زیادی در روز گذشته به امید ایجاد یک سقف جدید در بازار بالای مرز 35 هزار و 700 تومانی اقدام به خرید کردند. اکنون این گروه از معامله گران در ضرر هستند و احتمالا برای جبران زیان وارده و به امید بازگشت قیمت ارز به مرز قبلی، خریدهای بیشتری انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر خیلی از طرفداران افزایشی بازار ارز به اخبار مذاکرات هسته‌ای چشم دوخته‌اند و معتقدند که این خبرها مانع از کاهش بیشتر قیمت دلار خواهد شد.

آریاک سفر

حضور بازارساز باعث کاهش قیمت دلار شد؟

اما اکنون بازارساز به طور فعالی در بازار حضور دارد و مدام در حال تزریق ارز است تا مانع از رشد قیمت دلار و حتی عقب نشینی آن به کانال 34 هزار تومانی شود. همین موضوع باعث شده تا برخی معامله گران هراس داشته باشند و به صورت جدی در بازار حضور پیدا نکنند.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 522 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 0.65 درصد افت داشت و در محدوده 37 هزار و 103 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز