کامیون های ایران خودرو دیزل 300 میلیون گران‌تر شدند

ایران خودرو دیزل فهرست جدیدی از قیمت کامیون ها و کمپرسی های تولید این شرکت را بر اساس آخرین قیمت این محصولات در آذرماه سال 1399 منتشر کرد که بر اساس آن قیمت این محصولات به طور میانگین بیش از 300 میلیون گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت کامیون و کمپرسی در حالی که قیمت دلار رو به کاهش گذاشته نشان از تورمی دارد که همچون قبل از قیمت تمام شده و هزینه های تولید شرکت های کامیون سازی کشور از جمله ایران خودرو دیزل نهفته است.

بر اساسا لیست منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دیزل تا 20 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش‌ها قیمت کامیون شاسی ۱۹۲۴ که درتیرماه ۸۲۰ میلیون تومان بود و در شهریورماه به یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان رسید اکنون به یک میلیارد و سیصد و شصت و دو میلیون تومان افزایش یافته است.

آریاک سفر

همچنین قیمت کمپرسی ۱۹۲۴ که در تیرماه ۸۲۵ میلیون تومان و در شهریور ماه یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون تومان بوده است اکنون به یک میلیارد و سیصد و شصت و هشت میلیون تومان افزایش یافته است .

کامیون باری ۲۶۲۴ نیز با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شده به نحوی که قیمت این کامیون در تیرماه ۱ میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان و در شهریور ماه یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان بوده و اکنون در آذرماه کامیون باری ۲۶۲۴ به قیمت یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. کمپرسی ۲۶۲۴ نیز که در تیر ماه یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان و در شهریور ماه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت داشته در آذر ماه یک میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایران خودرو دیزل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز