کارخانه امرسان به دلیل قطعی برق تعطیل می‌شود؟

یخچال امرسان

مدیرعامل شرکت امرسان جدول خاموشی های اعلام شده توسط توانیر را سرکاری نامید و اظهار کرد: نمی ‌دانیم در این شرایط باید تعطیل کنیم یا ادامه دهیم!

به گزارش کاماپرس، صاحبان صنایع همچنان از بلاتکلیفی و زیان ناشی از قطعی برق انتقاد می کنند و پاسخ درخوری برای انتقادات آنها وجود ندارد. یکی از منتقدان خاموشی های اخیر، مدیرعامل شرکت امرسان است که از جمله کارخانه های پیشرو داخلی در صنعت لوازم خانگی به شمار می رود.

افت 30 درصدی تولید

سلطان حسین فتاحی مدیرعامل شرکت امرسان، قطعی‌های مکرر برق و تاثیرات منفی کرونا را عامل مهمی در افت ۳۰ درصدی حجم تولیدات این شرکت تولیدی دانست و اعلام کرد که وزارت نیرو به هیچ عنوان در زمینه رفع قطعی‌های مکرر برق پاسخگو نیست.

فتاحی همچنین با انتقاد از جداول غیردقیق اعلامی خاموشی‌ها از سوی وزارت نیرو اذعان داشت که این جداول سرکاری بوده و در برخی روزها دوبار و در برخی روزها یکبار قطعی برق وجود دارد و مشخص نیست که این قطعی‌ها چگونه است زیرا وزارت نیرو دغده تولید کننده را ندارد.

آریاک سفر

خرابی قطعات در کوره

به گفته مدیرعامل شرکت امرسان ، با قطعی‌های مکرر برق، قطعات در حین تولید در کوره‌ها خراب شده و در این مدت، پرت (ضایعات) تولیدات کارخانه افزایش یافته است.

این فعال صنعت لوازم خانگی تصریح کرد که هنوز برآورد دقیقی از لطمات وارده به قطعات درحال تولید کارخانه امرسان انجام نشده هر چند که این قطعی‌ها در روحیه کارکنان تاثیر منفی داشته و نمی‌دانیم که در این شرایط باید تعطیل کنیم یا ادامه دهیم!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : امرسان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز