کابینت پله ‌ای برای کدام آشپزخانه ها مناسب است؟

کابینت پله ای - کاماپرس
ژیوار

کابینت پله ای به عنوان یک راهکار مدرن و خلاقانه در دکوراسیون آشپزخانه، به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کابینت در بازار تبدیل شده است؛ چرا که کابینت پله ای نه تنها تاثیر قابل توجهی بر زیبایی آشپزخانه دارد، بلکه بسیار کاربردی و مفید است.

به گزارش کاماپرس، کابینت‌ها با توجه به محل قرارگیری و کاربرد آن‌ها، اصلی‌ترین بخش دکور داخلی آشپزخانه محسوب می‌شوند؛ از این رو هر ساله انواع کابینت با طرح‌های خلاقانه و کاربردی طراحی و روانه بازار می‌شود. در سال‌های اخیر کابینت پله ای با توجه به خلاقیت به کار رفته در آن، بسیار رایج شده است؛ با این حال، سفارش کابینت پله ای نیازمند آشنایی با ساختار و مدل‌های این نوع کابینت است.

در این گزارش، نکات ضروری برای خرید کابینت پله ای ‌ارائه شده است.

کابینت پله ای - کاماپرس

کابینت پله‌ای چیست؟

کابینت پله ای یا پلکانی به کابینت‌هایی گفته می‌شود که به شکل پله، در دو یا چند بخش غیرهم‌سطح از نظر عمق  روی دیوار نصب می‌شود. در این مدل، ردیف‌های کابینت با یکدیگر هم‌تراز نبوده و به اصطلاح پله ای است. از این نوع کابینت اغلب در طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن و مینیمال استفاده می­شود و در آشپزخانه­های کلاسیک، کاربرد چندانی ندارند.

دریان سفر امید

مزایا و ویژگی‌های کابینت پله‌ای

ویژگی‌ کابینت پله ای، آن را به یک ایده پرطرفدار و خلاقانه در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل کرده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت پلکانی در ادامه بررسی شده است.

اشغال فضای کم: مهم‌ترین ویژگی کابینت پله ای که در مقایسه با سایر کابینت‌ها یک مزیت مهم محسوب می‌شود، نیاز نداشتن به فضای زیاد و استفاده بهینه از فضای دیوارهای آشپزخانه است. کابینت‌های معمولی اغلب فضای مفید زیادی را در بخش بالایی آشپزخانه هدر می‌دهند و از این نظر، کابینت پله ای برای آشپزخانه‌ آپارتمان‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

طراحی مدرن و زیبا: کابینت پله ای دارای طراحی خلاقانه سه بعدی و چندسطحی بسیار جذابی است که نمایی مدرن و در عین حال مینیمال به آشپزخانه می‌بخشد.

طراحی در دو یا چند رنگ: یکی از ویژگی‌های جذاب کابینت پلکانی، قابلیت استفاده از دو یا چند رنگ در اجزای اصلی کابینت است؛ به این ترتیب می‌توان از چند رنگ خنثی و مکمل استفاده و زیبایی آشپزخانه را چند برابر کرد. از جمله رنگ‌های پرطرفدار برای کابینت پله ای می‌توان به ترکیب رنگ سفید و طوسی، سفید و طلایی، سفید و قهوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای و سفید و مشکی اشاره کرد.

کابینت پله ای - کاماپرس

نکات مهم برای سفارش کابینت پله‌ای

خرید کابینت پله ای با توجه به کاربردها و نقش آن در زیبایی آشپزخانه، باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود. برخی از مهم‌ترین نکاتی که در سفارش کابینت پله ای باید در نظر داشت، در ادامه آمده است.

ابعاد کابینت: برای خرید کابینت پله ای باید به این موضوع توجه داشت که ابعاد کابینت با ابعاد آشپزخانه تناسب داشته باشد؛ ضمن اینکه عمق و پهنای هر کابینت باید با دیگر کابینت‌ها متناسب باشد.

جنس کابینت: کابینت پله ای در انواع و جنس‌های مختلف قابل اجرا است؛ با این حال باید توجه داشت که جنس کابینت پله ای تاثیر مستقیمی بر دوام و طول عمر کابینت دارد. از جمله انواع کابینت پله ای از نظر جنس می‌توان به کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس و کابینت ممبران اشاره کرد.

رنگ کابینت: در انتخاب رنگ کابینت باید به تناسب رنگ آن با لوازم آشپزخانه و دکوراسیون کلی خانه توجه کرد. برای بیشتر شدن جلوه کابینت پله ای آشپزخانه می­توان از دو رنگ متضاد و مکمل با یکدیگر استفاده کرد.

اکسسوری‌های کابینت: در هنگام سفارش کابینت پله ای حتما باید به مدل و جنس اکسسوری و یراق‌آلات کابینت مانند دستگیره‌ها و نورپردازی توجه کرد.

کابینت پله ای - کاماپرس

قیمت کابینت پله ای

قیمت کابینت پله ای با توجه به فاکتورهای متعددی مانند جنس بدنه، ابعاد، رنگ‌بندی، قیمت مواد اولیه و دستمزدها، میزان پیچیدگی طرح و مواردی از این قبیل متغیر است؛ از این رو اگر می‌خواهید چند سال بعد مجبور به صرف هزینه برای تعمیر کابینت نشوید، از همین ابتدا باید کابینت مرغوب و باکیفیت خریداری کنید.

سفارش و خرید انواع کابینت پله ای از «ماهر چوب»

ماهرچوب به عنوان یک مجموعه تخصصی و با تجربه در حوزه تولید انواع کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، درب کابینت ممبران و درب کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه با برخورداری از تیم متشکل از طراحان مجرب، به طراحی و اجرای انواع کابینت پله ای با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت می‌پردازد.

متقاضیان برای ثبت سفارش و خرید حضوری می‌توانند به آدرس تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو، اول خیابان همدانی و برای سفارش و خرید اینترنتی به وبسایت ماهرچوب به آدرس www.maherwood.com مراجعه کنند. همچنین در صورت نیاز می­توان از طریق شماره‌ تلفن‌­های همراه 09198388353 و 09129563606 با این مجموعه در تماس بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز