چگونه کاتالوگ و بروشور ها را ساماندهی کنیم؟

کاتالوگ
لست سکند

استند کاتالوگ یا جا کاتالوگی به پایه‌ای گفته می‌شود که برای نمایش و ارائه کاتالوگها، کتاب، بروشور و روزنامه و برگه‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از سازه نمایشگاهی، تقریبا در اکثر نمایشگاه ها و همایش ها و رویدادها کاربرد دارد.

به گزارش کاماپرس، استند کاتالوگ سازه ای است که بصورت ثابت نیز در ادارات و بانکها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. استند کاتالوگها دارای دو نوع یک طرفه و دوطرفه هستند که بر اساس نیاز و مکان نصب از این نوع ها انتخاب می‌شود. کم حجم بودن و حمل و نقل آسان از ویژگی های این نوع سازه نمایشگاهی هستند. قیمت استند کاتالوگ ها نیز بر اساس ویژگی‌هایی همچون جنس و اندازه، تعداد طبقات و … مشخص می‌گردد.

ساماندهی کاتالوگ و بروشور ها

ساماندهی کاتالوگ و بروشور ها امری دشوار است که بسیاری از فروشندگان و غرفه داران با آن مواجه هستند. دردسری که باعث ایجاد سردرگمی می شود و در لحظه، عملکرد را مختل و کند می کند. آنچه در این زمینه می تواند راهگشا باشد استفاده از کاتالوگ استند است که می توانید با توجه به نوع نیاز انواع آن را انتخاب کنید.
می توان برای دسته بندی کاتالوگ، بروشور، روزنامه و مجلات از این سازه مفید و پر کاربرد استفاده کرد. با پیوستن کاتالوگ استند به ابزارهای تبلیغاتی، از همان ابتدا با استقبال و فروش گسترده روبرو شد و محبوبیت چشمگیری پیدا کرد. این سازه به صورت طبقاتی یک رو و دو رو، تاشو، پایه ثابت و چرخدار با متریال درجه 1 به بازار ارائه شد تا مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نوع تقاضا، خرید دلخواه خود را داشته باشند.

نحوه خرید کاتالوگ استند
همانطور که گفته شد برای خرید کاتالوگ استند به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید که ابزارهای تبلیغاتی متنوع را به همراه قیمت های مناسب پیشنهاد می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با علایق خود داشته باشید. از انواع کاتالوگ استند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. کاتالوگ استند دیواری A4
2. کاتالوگ استند رومیزی A4 و A5 چهارطبقه
3. کاتالوگ استند آهنی کمانی
4. کاتالوگ استند تاجدار
5. کاتالوگ استند پلگسی AX
6. کاتالوگ استند آهنی AX
7. کاتالوگ استند مشبک
8. کاتالوگ استند تریبون دار
9. کاتالوگ استند آهنی چرخدار
10. کاتالوگ استند آکاردئونی خارجی و ایرانی

راز آسمان پایتخت

کاتالوگ استند رومیزی برای دسته بندی برگه یادداشت، برگه های تبلیغاتی، بروشور، تراکت، فلایر است که با توجه به نیاز، سایز A4 و A5 را می توانید انتخاب کنید. کاتالوگ استند آکاردئونی، تاشو بوده، به راحتی جمع آوری شده و در کیف مخصوص قرار می گیرد. در صورتی که جای ثابتی برای سازه در نظر ندارید می توانید خرید کاتالوگ استند چرخدار را برای تبلیغات مؤثر داشته باشید که به راحتی به نقاط مختلف حمل می شود. با خرید کاتالوگ استند فرصتی ایجاد می کنید تا برندتان در میان سایر رقبا به گونه ای متفاوت در عرصه های مختلف ظاهر شود.
کاربرد کاتالوگ استند
• نظم دهی به کاتالوگ، روزنامه، مجلات و غیره
• ایجاد دسترسی سریع و مستقیم
• استفاده در فروشگاه، داروخانه، آرایشی و بهداشتی، کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها، مترو، سالن های انتظار، بانک و غیره
• جلب توجه مخاطب به دسته بندی کاتالوگ ها و ایجاد جذابیت در تبلیغات هدفمند
• حرفه ای نشان دادن تبلیغات یک کسب و کار

بهترین مرکز خرید کاتالوگ استند در تهران کجاست؟
ایسنا در گزارشی نوشت: می توان چند شاخصه برای شناسایی بهترین مرکز خرید کاتالوگ استند در تهران در نظر گرفت و با توجه به آن اقدام به خرید نمود:
1. در هر کجا بهترین دسترسی ها را برای مخاطب جهت خرید ایجاد کند. این مراکز فروش به صورت حضوری، اینترنتی و فعالیت در شبکه های اجتماعی سریع ترین دسترسی ها را با توجه به نیاز مخاطب فراهم می آورند.
2. ارائه سازه های متنوع و گسترده بدون محدودیت در تعداد
3. راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی مراجعین
4. ارسال سریع و مطمئن
5. فعالیت در تمام روز های سال و 24 ساعته
با این حال می توان طبق موارد فوق بهترین مرکز خرید کاتالوگ استند در تهران را بهتر شناسایی، سپس اقدام به خرید نمود. کاتالوگ استند خوب، از متریال درجه 1 ساخته شده است، بدنه فلزی، طبقات و پایه مقاوم و استاندارد دارد و این امکان را فراهم می آورد که با یک بار خرید طی سال ها متمادی بتوانید از سازه استفاده کنید. طبق برآورد های رسانه نقره ای، کاتالوگ استند زمانی موفق عمل می کنند که با توجه به نیاز، بهترین الگو انتخاب شود که می توانید بازخورد های مثبت آن از جمله صرفه جویی در زمان، بهره مندی از چیدمان منظم و ارائه خدمات جذاب را داشته باشید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز