چگونه وام ازدواج 70 میلیونی را به صورت آنلاین بگیریم؟

وام ازدواج 70 میلیونی در سال 1400
لست سکند

وام ازدواج امسال برای زوجین 70 میلیون تومان و برای زوجین دارای شرط سنی 100 میلیون تومان است. مراحل دریافت این وام کاملا به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، اگر خواستار وام ازدواج 70 میلیونی و یا 100 میلیونی – بسته به شرایط سنی – هستید  سامانه وام ازدواج احتمالا اولین سایتی است که باید بعد برگشتن از محضر سراغش بروید.

برای دریافت وام ازدواج حتما لازم است درخواست خود را در سامانه بانک مرکزی ثبت کنید تا در نوبت دریافت وام قرار بگیرید. همه بانک‌ها به این سامانه متصل هستند و لازم نیست کار دیگری به جز ثبت درخواست وام انجام دهید.

در همین سامانه بانک مورد نظر انتخاب می شود و زمانی که نوبت رسید، به شعبه بانک معرفی خواهید شد تا مدارک و ضمانت مورد نیاز را ارائه کنید.

همان طور که پیشتر ذکر شد مبلغ وام ازدواج برای سال 1400 نفری 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اما کسانی که شرط سنی قانون بودجه را داشته باشند، یعنی آقایان زیر 25 سال و خانم های زیر 23 سال می توانند وام ازدواج100 میلیونی بگیرند. کارمزد این وام چهار درصد و دوره بازپرداخت آن 10 ساله است. این یعنی اقساط وام 70 میلیونی رقمی حدود 583هزار تومان و اقساط وام 100 میلیونی حدود 833هزار تومان در ماه است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس گزارش روزنامه هفت صبح، زوج هایی می توانند برای ثبت نام وام ازدواج اقدام کنند که تاریخ عقدنامه آنها بعد از اول فروردین 97 باشد. بانک ها این وام را از منابع قرض الحسنه خود پرداخت می کنند و به همین خاطر روند پرداخت وام به کندی پیش می رود. این یعنی از زمان ثبت درخواست در سامانه باید حداقل چند ماه منتظر بمانید تا نوبت شما برسد.

بهتر است تا آن زمان فکری به حال ضمانت کنید. چراکه بانک ها برای پرداخت وام 70 میلیونی بعضا دو یا سه ضامن می خواهند. سامانه وام ازدواج از متقاضیان می خواهد قبل از انتخاب، شرایط ضمانت را از بانک مورد نظرشان بپرسند.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز