چگونه اقامت 10 ساله امارات را بگیریم؟

تولید ناخالص ملی امارات متحده عربی ۴۱۵ میلیارد دلار است و این شاخص  آنها را به دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه بعد از عربستان تبدیل می‌کند.و امارات همچنین یکی از آزادترین اقتصادهای دنیا را دارد که این کشور کوچک را به محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی تبدیل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همین ویژگی‌های مثبت موجب شده که خیلی‌ها امارات را برای مهاجرت انتخاب کنند. در این مقاله به کمک داده‌های وب‌سایت مهاجرتی «ویتراپو» شرایط دریافت اقامت ده ساله امارات را بررسی می‌کنیم.

تا سال‌ها ایرانی‌ها بدون ویزا می‌توانستند به امارات سفر کنند. این مسئله در زمان دولت محمود احمدی‌نژاد و اختلاف‌های سیاسی بین ایران و امارات از بین رفت و حالا ایرانی‌ها و برخی دیگر از مهاجران برای دریافت اقامت در این کشور با سختگیری‌های این کشور روبرو می شوند.

اداره مهاجرت امارات متحده عربی به مهاجرانی که به این کشور سفر می‌کند اقامت ۳ ساله می‌دهد. این اقامت قابلیت تمدید چند باره را هم دارد. همچنین یکی از پرطرفدارترین اجازه‌های اقامت در امارات که بسیاری از مهاجران برای آن تلاش می‌کنند اقامت ۱۰ ساله در این کشور است. این اقامات بیشتر از طریق سرمایه‌گذاری در امارات محقق می‌شود.

آریاک سفر

یکی از شرایط دریافت اقامات ۱۰ ساله امارات که به آن ویزای طلایی هم گفته می‌شود داشتن سرمایه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیون درهم امارات است. ویزای طلایی برای ۵ یا ۱۰ سال صادر می‌شود و به صورت خودکار تمدید می‌شود و شرط دریافت آن سرمایه گذاری در کشور امارات است. اگر به دنبال دریافت اقامت دائم امارات هستید هم باید بدانید که لازم است ۳۰ سال در این کشور سرمایه‌گذاری کنید.

چگونه اقامت ۱۰ ساله امارات را دریافت کنیم؟

همانطور که گفتیم برای این کار باید حداقل ۱۰ میلیون درهم در امارات سرمایه‌گذاری کنید. این سرمایه‌گذاری را می‌توانید از روش‌های صندوق‌های سرمایه گذاری، ثبت شرکت جدید و یا سرمایه گذاری در شرکت موجود در این کشور انجام دهید. برای این کار باید توانایی مالی خودتان را به دولت امارات ثابت کنید. از این رو باید شرایطی نظیر داشتن سرمایه کافی و مورد نیاز، اثبات عدم نیاز به وام، پرداخت بدهی مالی و همچنین حفظ سرمایه خود به صورت حداقل ۳ سال را داشته باشید.

در امارات به اقامت ۵ ساله هم ویزای طلایی گفته می‌شود چون امکان تمدید و تبدیل آن به اقامت ۱۰ ساله بسیاری آسان است. برای دریافت این اقامت به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیون درهم اماراتی نیاز دارید.  سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و همچنین پیش گرفتن کسب و کارهایی در زمینه کارآفرینی می‌تواند گزینه ای مناسب برای این روش دریافت اقامت باشد.

همچنین باید برای دریافت این اقامت شرایطی از جمله حفظ ملک به مدت حداقل ۳ سال, عدم نیاز به گرفتن وام در سرمایه گذاری به روش خرید ملک و مستغلات و اخذ تایید مرکز راه اندازی کسب و کار و ارائه مدارک بیمه برای کارآفرین و خانواده آن در سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی را رعایت کنید.

مهم‌ترین مزایا و معایب سرمایه‌گذای در امارات

با سرمایه‌گذاری در امارات نمی‌توانید به اقامت دائم این کشور برسید. همچنین مالکیت ۱۰۰ درصدی کسب و کارتان را هم به دست نمی‌آورید. اما به جز این دو مورد مزایای سرمایه‌گذاری در امارت عبارتند از:

  1. سرمایه‌گذاری در کشوری ثروتمند
  2. امکان دریافت ویزا برای اعضای خانواده
  3. امکان تمدید دوباره اقامت امارات
  4. آزاد بودن در انتخاب محل سکونت
  5. داشتن موقعیت تجاری بسیار مناسب
  6. سرمایه‌گذاری بدون پرداخت مالیات (یا مالیات بسیار کم)
  7. وجود زیر ساخت‌های مناسب این کشور
  8. هزینه‌های بسیار مناسب گمرک در امارات و مناطق آزاد این کشور
  9. دارا بودن موقعیت مناسب جغرافیایی و سیاسی
  10. پشتیبانی از سرمایه گذاران خارجی و همچنین استارتاپ ها
  11. کیفیت بسیار بالا و خوب زندگی
  12. رشد روزافزون و چشمگیر اقتصاد

موسسه مهاجرتی ویتراپو

ویتراپو نزدیک به ۱۴ سال است که در فضای کاریابی بین‌المللی و همچنین خدمات مهاجرتی فعالیت می‌کند. این مجموعه از کارشناسان خبره و آموزش دیده‌ای بهره‌مند است و می‌تواند به کمک آنها بهترین شرایط را متناسب با نیازهای شما فراهم کند. ویتراپو در کشورهای زیادی ارتباطات قابل توجهی دارد و به مدد همین ارتباطات گسترده هم به نامی قابل اعتماد در بازار خدمات مهاجرتی تبدیل شده است.

اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید، جهت آشنایی با قوانین مهاجرت، مدارک لازم ، نحوه مهاجرت و… می توانید به موسسات حامی مهاجر، آوات، اصطهباناتی، پت وی مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آواتاصطهباناتیپت ویحامی مهاجرویتراپو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز