چه افرادی امکان دریافت وام 150 میلیونی بانک مسکن را خواهند داشت؟

افرادی که مشتری بانک مسکن هستند و مایلند از این وام دریافت کنند، می‌توانند از وام 150 میلیونی طرح «مانا» بهره ببرند. این تسهیلات نیازمند افتتاح حساب کوتاه مدت عادی در یکی از شعب بانک مسکن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 150 میلیونی بانک مسکن هستند باید حداقل 30 میلیون سپرده گذاری داشته باشند و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات پنج ماه است. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. سود این تسهیلات 17 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. 20 درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان است. کل سود وام 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

مختصری درباره سوابق و دستاوردهای بانک مسکن

بانک مسکن یک بانک تخصصی در حوزه خانه دار شدن مردم است که از سال 1317 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک با شبکه گسترده‌ای که در اختیار دارد به عنوان یک بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در راستای اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن اعم از مضاربه، اجاره به شرط تملیک، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، افتتاح حساب و … فعالیت دارد.

این بانک تاکنون توانسته تندیس پانزدهمین و شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر جشنواره شهید رجایی، تندیس انجمن حسابرسان داخلی ایران، سومین جشنواره مسئولیت اجتماعی، نشان زرین افتخار انجمن متخصصان روابط عمومی 1398 و … را از آن خود کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز