چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک یزد 1401

کاشی و سرامیک-کاماپرس

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک (ماشین‌­آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه، فناوری‌­های نوین در صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی) از تاریخ 3 الی 6 آذرماه 1401 در محل شهرک نمایشگاه‌­های بین‌­المللی یزد برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای تخصصی در حوزه کاشی و سرامیک است که هر ساله با حضور فعالان این صنعت در محل شهرک نمایشگاه‌­های بین‌­المللی یزد برگزار می‌­شود. این نمایشگاه بستر مناسبی جهت بررسی فرصت‌­های سرمایه‌­گذاری با حضور هیئت‌­های تجاری و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای حوزه کاشی و سرامیک است.

در این رویداد فعالان در حوزه ماشین‌­آلات و صنایع وابسته و همچنین فناوری‌­های نوین در حوزه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند. همچنین همزمان با این رویداد برگزاری سمینارهای تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران برتر صنعت کاشی نیز برنامه‌­ریزی شده است.

سیزدهمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با حضور بیش از 62 شرکت داخلی و خارجی فعال در این حوزه از 10 استان کشور برگزار شد که از این تعداد، 32 شرکت از استان یزد و 15 شرکت به نمایندگی از شرکت‌­های خارجی کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، ترکیه و هند در این رویداد حضور داشتند.

آریاک سفر

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز