چند دیدگاه درباره افت سنگین قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین همچنان پایین کانال 50 هزار دلاری قرار دارد و با کاهش 160 دلار دیگر، به مرز 49 هزار و 280 دلاری رسیده است. برخی تحلیلگران معتقدند قیمت بیت کوین در سال‌های گذشته هم قبل از آغاز سال میلادی جدید، روند نزولی مشابهی را سپری کرد و سپس روند افزایشی در پیش گرفت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران بازار بیت کوین معتقدند این سقوط قیمتی علت دیگری جز پایان سال 2021 دارد. به عقیده این گروه، رسیدن نرخ بیت کوین به کف قیمتی دو ماه گذشته به علت مقاومت مقامات آمریکایی اتفاق افتاده که به دنبال قانون گذاری جدی‌تر در حوزه ارزهای دیجیتال رخ داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

گروهی دیگر افزایش فشارهای دولت چین درباره فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها را علت عمده این کاهش قیمتی بیت کوین می‌دانند. اخیرا یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی چین اعلام کرد دولت این کشور قصد دارد محدودیت‌های بیشتری در مورد نسل جدید ارزهای دیجیتال مانند متاورس ایجاد کند.

با این حال به نظر بسیاری از فعالان بازار رمزارزها، قیمت بیت کوین اکنون به کف خود رسیده و از این پایین‌تر نخواهد رفت و با وجود نوسانات و عدم هماهنگی روند قیمتی این رمزارز با بازارهای مالی سنتی، اما بار دیگر روند افزایشی پیدا خواهد کرد.

سرمایه گذاران بیت کوین دست به دامن ایلان ماسک شدند!

با تلاطم بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران این بازار در توئیتر از ایلان ماسک خواسته‌اند درباره پذیرش بیت کوین در فروش‌ خودروهای تسلا تجدیدنظر کند. اگر تسلا پذیرش بیت کوین را از سر بگیرد، بازار رمزارزها دوباره جان خواهد گرفت و بی‌شک اثر مثبت این کار روی نرخ دیگر ارزهای دیجیتال هم موثر خواهد بود. چون زمانی که این شرکت برای اولین بار از ارزهای دیجیتال در تراکنش‌های خود استفاده کرد، قیمت این رمزارز افزایشی شد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز