چطور در نمایشگاه جیتکس 2022 دبی شرکت کنیم؟

جیتکس2022 دبی-کاماپرس
لست سکند

نمایشگاه جیتکس 2022 دبی از تاریخ 17 مهر تا 22 مهرماه 1401 برگزار می‌شود. علاقه مندان برای شرکت در جیتکس 2022 از همین حالا برنامه ریزی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، جیتکس به عنوان مهمترین نمایشگاه فناوری جهان هر ساله در شهر دبی برگزار می‌شود. بزرگترین شرکت‌های فناوری در این نمایشگاه به ارایه دستاوردها و راهکارهای شان در زمینه تکنولوژی می‌پزدارند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به مایکروسافت، سامسونگ، ال جی، دل و اچ پی اشاره کرد.

در چنین نمایشگاه‌هایی که در مدت زمان محدود برگزار می‌شوند، مدیریت زمان یکی از فاکتورهای مهم به بهره برداری بیشتر است. در این میان، خرید بلیط نمایشگاه، خرید بلیط هواپیما و انتخاب هتل در اولیت قرار می‌گیرد.

نرخ بلیط هواپیما با توجه به نوع پرواز ، زمان رزور و زمان رسیدن به فرودگاه متغیر است. اما برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید در اینترنت جستجو کنید. با این وجود، مراجعه به آژانس‌های گردشگری گزینه ای راحت و مطمئن تر است.

مرکز تجارت جهانی دبی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

محل برگزاری نمایشگاه مرکز تجارت جهانی دبی است؛ از این رو با انتخاب هتل‌های نزدیک به این مجموعه می‌توانید در هزیه و زمان صرفه جویی کنید. هتل‌هایی که در فاصله 10 دقیقه ای تا محل برگزاری قرار دارند:

  • مجموعه مسکونی مرکز جهانی زندگی جمیرا
  • هتل The H
  • هتل فیرمونت دبی
  • هتل کنراد دبی

در ادامه آژانس‌های گردشگری معتبر در زمینه فروش تورهای نمایشگاهی دبی معرفی می‌شوند که برای یکی سفر هیجان انگیز و لذت بخش می‌توانید با آنها همراه شوید:

هورامان گشت

آژانس گردشگری و مسافرتی هورامان گشت با سابقه طولانی در اجرای تورهای نمایشگاهی دبی، انتخابی مطمئن برای شما علاقه مندان به سفر به دبی است. رزرو و خرید بلیط هواپیما مطابق با بهترین ساعت پرواز، اقامت و هتل، اخذ ویزای عادی و فوری، اجاره غرفه در نمایشگاه و مترجم ویژه نمایشگاه ازجمله خدماتی است که توسط آژانس گردشگری هورامان گشت ارایه می شوند. همچنین با مشاهده تقویم نمایشگاه های دبی در سایت هورامان گشت می توانید برای بازدید بهترین برنامه ریزی را داشته باشید. برای شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی می توانید با مشاوران هورامان گشت تماس بگیرید. همچنین با مشاهده تقویم نمایشگاه های دبی در سایت هورامان گشت می توانید برای بازدید بهترین برنامه ریزی را داشته باشید. برای شرکت در نمایشگاه جیتکس 2022 دبی می توانید با مشاوران هورامان گشت تماس بگیرید.

سعادت رنت

یکی از گزینه های جذاب برای آرامش بیشتر و صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل اجاره خودرو در دبی است. شرکت سعادت رنت با تیم مجرب انتخاب های متنوعی را برای اجاره خودرو در اختیار شما قرار می دهد. از خودروهای لوکس و گران قیمت گرفته تا خودروهای جوان پسند و اقتصادی، می توانید با بهترین شرایط و در کمترین زمان خودروی مورد نظر خود را در ایران، ترکیه و دبی اجاره کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنتهورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز