چطور با نوشتن رپورتاژ آگهی، میزان فروش را افزایش دهید؟

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در امر فروش کسب و کارها، بازاریابی محتوا است. این نوع بازاریابی باعث جذب هرچه بیشتر مخاطب و پیدا شدن مشتریان دائمی می‌شود. رپرتاژ آگهی، یکی از انواع بازاریابی محتوا است که امروزه بازار داغی میان کسب و کارها پیدا کرده است.

این مطلب توسط گروه رسانه ای کاما  با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

از سیستم پاداش استفاده کنید

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، برای اینکه یک رپرتاژ آگهی باکیفیت و استاندارد داشته باشید، باید اصول و قواعدی را در نگارش آن رعایت کنید. یکی از این اصول، استفاده از سیستم پاداش است. در بازاریابی محتوا، افرادی موفق هستند و رپورتاژآگهی حرفه‌ای‌تری می‌نویسند که با ارائه خدمت یا محصولی ارزشمند در مقابل برقراری ارتباط با افراد استفاده کنند. به عنوان مثال اگر می‌خواهید مشتری‌تان در زندگی پرمشغله‌اش، جایی برای شما داشته باشد، باید بتوانید توجه او را با محصول یا پاداشی ارزشمند مانند تخفیف و … به خود جلب کنید.

برای مشتریان جاذبه ایجاد کنید

آریاک سفر

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند بر فروش شما تاثیر خوبی بگذارد، جلب وفاداری و تعهد مشتری است. به این معنا که نه فقط از طریق فروش بلکه به وسیله ارائه چیزی که جذب کننده مخاطب باشد، کاری کنید که متن شما را دنبال کنند. این که در ابتدا فقط به فکر فروش باشید، کار درستی نیست. همچنین می‌توانید از الفاظ و جملات جذاب در متن خود استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید طنز بگویید، یا یک راه حل برای مشکلاتشان پیشنهاد کنید.

با آمار، جلب اعتماد کنید

از جمله اصولی که فوق‌العاده در جذب مخاطب به رپورتاژآگهی شما موثر است، ارائه آمار میزان رضایت مشتریان‌تان است. زیرا معمولا شخصی که می‌خواهد از محصولات یا خدمات برندی استفاده کند، کنجکاو است تا نظرات سایرین را که از آن خدمات استفاده کرده اند را بداند.

همچنین برند شما باید برای مشتریان ثابتتان دوست داشتنی باشد. این دوست داشتنی بودن سبب می‌شود که همیشه از شما خرید کنند و تعریف محصولات و خدمات برند شما را به دوستان و آشنایانشان بکنند. در ضمن، یکی از مواردی که در نوشتن یک رپرتاژ آگهی حرفه‌ای لازم است، داشتن تسلط نویسنده بر اطلاعاتیست که ارائه می‌کند. نویسنده باید دقیقا بداند که از چه جیزی صحبت می‌کند و از صحت آن مطمئن باشد. مخاطب به خوبی متوجه این موضوع می‌شود که این اطلاعات توسط شخصی مطمئن بیان شده یا خیر. پس ابتدا بدانید که دقیقا در مورد چه چیزهایی می‌نویسید.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز