چرا رنگ موی دوماسی در بین بانوان محبوب است؟

پیدا کردن رنگ موی خوب و با کیفیت همواره یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از بانوان است. رنگ کردن مو به خصوص برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار این کار را انجام بدهند، کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. رنگ موی نامرغوب می‌تواند به خشکی، کدر شدن و حتی سوختگی مو منجر شود. یکی از برندهای معروف و با کیفیت در این زمینه، رنگ موی دوماسی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنگ موی دوماسی یک برند موفق ایرانی در زمینه رنگ موسست که تمامی طیف‌های رنگ مو را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل، همواره مورد استقبال بسیاری از بانوان ایرانی قرار می‌گیرد.

چرا از رنگ موی دوماسی استفاده کنیم؟

کاتالوگ رنگ موی دوماسی تنوع بسیار زیادی داشته و بنابراین، تمامی افراد با هر سلیقه و رنگ پوستی می‌توانند از محصولات دوماسی استفاده کنند. این رنگ مو مانند یک لایه محافظتی بر روی تارهای مو عمل می‌کند. به همین دلیل، نه تنها هیچگونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند؛ بلکه باعث افزایش سلامت و مقاومت مو نیز می‌شود.

در ترکیبات رنگ موی دوماسی روغن کنجد، روغن زیتون، روغن بادام و نارگیل به کار رفته است. همین مسئله باعث می‌شود تا پس از رنگ کردن مو با محصولات دوماسی، تارهای مو خشک و وز نشوند. پوشش‌دهی بالا و تقویت ریشه مو از دیگر ویژگی‌های این محصول است. به علاوه، رنگ موی دوماسی مانند یک نرم‌کننده و درخشان‌کننده قوی عمل کرده و زیبایی موها را دو چندان می‌کند. همچنین، تمامی رنگ موهای دوماسی حاوی ویتامین C و کراتین مو هستند.

آریاک سفر

در ادامه، محبوب‌ترین سری رنگ‌های دوماسی معرفی خواهد شد؛

سری کافی شاپ رنگ موی دوماسی

این سری محبوب شامل رنگ موی قهوه‌ای نسکافه‌ای متوسط، کاپوچینو، شیر نسکافه‌ای، بلوند نسکافه‌ای تیره، تافی شکلاتی، آیریش کرم و… است. سری کافی شاپ دوماسی به دلیل تنوع بالا و سازگاری با تمامی پوست‌ها بسیار پرطرفدار است. این رنگ موها برای افرادی که رنگ پوست روشن دارند به شدت توصیه می‌شود.

سری شکلاتی رنگ موی دوماسی

شکلاتی همواره یکی از رنگ موهای محبوب اغلب بانوان است. سری شکلاتی دوماسی رنگ‌های تیره و روشن را شامل می‌شود و برای هر سلیقه‌ای مناسب است. در سری شکلاتی دوماسی رنگ‌هایی چون شیر شکلاتی، بلوند شکلاتی تیره و روشن، قهوه‌ای شکلاتی متوسط و روشن وجود دارد.

سری شرابی رنگ موی دوماسی

رنگ موی شرابی برای کسانی که دوست دارند یک انتخاب جسورانه و متفاوت داشته باشند گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. در سری شرابی دوماسی سه رنگ مو یعنی شرابی تیره (بادمجانی)، شرابی شاتوتی و شرابی توت فرنگی وجود دارد. این رنگ‌ جوان‌پسند برای پوست‌های روشن و سبزه کاملاً مناسب است.

سری بژ رنگ موی دوماسی

این سری از رنگ موی دوماسی شامل رنگ‌های بلوند بژ (روشن تا تیره)، قهوه‌ای بژ و بلوند بژ پلاتینه است. سری بژ جزء رنگ‌های بسیار به روز و لاکچری محسوب شده و به همین دلیل، امروزه خانم‌های زیادی به خرید این نوع رنگ مو متمایل شده‌اند. رنگ پلاتینه یکی از محبوب‌تری رنگ‌های سری بژ دوماسی بوده که اغلب برای پوست‌های روشن مناسب است.

سری فشن رنگ موی دوماسی

امروزه، علاقمندان به مدل‌های روز دنیا و خانم‌های کم سن و سال ترجیح می‌دهند تا حداقل یکبار رنگ موی فانتزی یا فشن را انتخاب کنند. سری فشن دوماسی دارای رنگ‌بندی متنوع بوده و برای هر سلیقه و رنگ پوستی مناسب است. ارکیده وحشی، ردولوت، دلفینی، ذغال سنگی، یاسی، سربی سرامیکی، دودی بنفش و بلوند شنی ماسه‌ای از جمله رنگ‌های موجود در سری فشن دوماسی است.

کسانی که قصد خرید رنگ موی ایرانی مانند دوماسی، مارال، دوشس، پرستیژ و… را دارند می‌توانند تمامی این محصولات را به تفکیک سری در سایت سالن سیتی مشاهده کرده و خرید خود را انجام بدهند. فروشگاه اینترنتی سالن سیتی یکی از معتبرترین مراجع تخصصی رنگ مو است که محصولات خود را به صورت تکی و عمده در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. انواع مختلف رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره، رنگ ابرو، واریاسیون و… با کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه سالن سیتی قابل سفارش است.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز