پیکاپ پاسپورت چیست و برای این کار به کجا باید مراجعه کرد؟

متقاضیانی که برای مهاجرت اعم از کاری، تحصیلی، مسافرتی و … به کشورهای آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای بدون کنسولگری در ایران اقدام کرده‌اند، بهتر است پیکاپ پاسپورت را انجام دهند. ممکن است برای برخی سوال مطرح شود که پیکاپ پاسپورت چیست؟ در واقع، به خدمات ارسال پاسپورت به سفارت کشور مورد نظر و برگرداندن آن به همراه ویزا به شخص درخواست کننده، پیکاپ پاسپورت می‌گویند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر به کشورهای بدون کنسولگری در ایران علاوه بر هزینه، نیاز به صرف وقت زیادی دارد. با توجه به رشد قیمت‌ها و شرایط سیاسی پیش آمده، متقاضیان ویزای کانادا و آمریکا بهتر است از خدمات پیکاپ پاسپورت استفاده کنند تا نیازی به سفر دوباره خارج از کشور نداشته باشند.

پیکاپ به چه معناست؟

پیکاپ در اصطلاح انگلیسی به معنی برداشتن یا تحویل گرفتن چیزی یا کسی است. اما پیکاپ پاسپورت در صنعت توریسم و مهاجرتی به معنای تحویل گرفتن ویزای متقاضیان توسط یک کارگزار مهاجرتی معتبر از سفارتخانه مورد نظر است. کارگزار مربوطه بعد از تحویل پاسپورت فرد، آن را به ایران بازگردانده و تحویل خواهد داد.

معمولا موسسات مهاجرتی معتبر چندین پاسپورت را همراه خود به کنسولگری کشور مورد نظر در خارج از ایران انتقال خواهند داد، بنابراین هزینه پیکاپ پاسپورت در مقایسه با سفر خود متقاضی به کشور خارجی بسیار ارزان‌تر خواهد بود و از لحاظ زمانی نیز اثرگذار است.

آریاک سفر

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت

متقاضیان مایل به پیکاپ پاسپورت که  می‌خواهند در صرف وقت و هزینه صرفه جویی کنند، بهتر است به یک آژانس هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز و پاسپورت خود را به آن تحویل دهند. لازم به ذکر است که برای تحویل ویزا، باید پاسپورت متقاضیان 6 ماه تا یکسال اعتبار داشته باشد.

برخی موسسات مهاجرتی، برای پیکاپ پاسپورت، وکالت نامه محضری دریافت می‌کنند. اما بعضی از موسسات به وکالت نامه محضری احتیاج ندارند و فقط با امضای یک رضایت نامه کار پیکاپ پاسپورت را انجام می‌دهند.

خدمت پیکاپ پاسپورت را از راز آسمان پایتخت دریافت کنید

افرادی که قصد پیکاپ پاسپورت خود را دارند، می‌توانند از طریق موسسه مهاجرتی راز آسمان پایتخت برای این کار اقدام کنند. متقاضیان مهاجرت با مراجعه به این مجموعه به راحتی امکان ارائه مدارک و پیکاپ پاسپورت یا ویزای خود را دارند. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این مجموعه، پیکاپ پاسپورت حدودا 7 تا 10 روز زمان می‌برد. شخص درخواست کننده یک ماه زمان دارد تا برای خدمات پیکاپ ویزا یا پاسپورت اقدام کنند در غیر این صورت ریحکت خواهند شد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که خدمات پیکاپ پاسپورت هر کشور با کشور دیگر متفاوت است و افراد باید در این باره اطلاعات لازم را از مراکز مهاجرتی معتبر به دست آورند.

با راز آسمان پایتخت بیشتر آشنا شوید

شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی راز آسمان پایتخت با رسالت تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت مشتریان خود در سراسر ایران و جهان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره با ایرلاین‌های داخلی و خارجی ارتباط دارد و در زمینه فروش بلیط قطارهای مسافرتی در مناطق مختلف جهان نمایندگی دارد. گارانتی هتل در سراسر کشور و ارتباط مستقیم با هتل‌های جهان در تمام نقاط دنیا از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این شرکت هواپیمایی نسبت به دیگر آژانس‌های همکار است.

کاربران به منظور دسترسی به اطلاعات به روز درباره چگونگی دریافت پاسپورت، مهاجرت به کشورهای مختلف، بیمه سفرهای گوناگون، کسب اطلاعات درباره مناطق دیدنی ایران و جهان و … می‌توانند به وبلاگ این مجموعه مراجعه کنند. اطلاعات در وبلاگ این مجموعه همواره به روزرسانی شده و در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

این مجموعه گذشته از خدمت مذکور و ارائه اطلاعات درست به خوانندگان، یکی از وبسایت‌های مناسب در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است. افرادی که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنند. ضمنا اشخاصی که مایل به سفر انفرادی یا همراه خانواده هستند می‌توانند از طریق این مجموعه بلیط هواپیمای خود را رزرو کرده و هتل مناسب خود را انتخاب کنند.

افرادی که مایل هستند با کمترین هزینه تور رزرو کنند بهتر است از تورهای لحظه آخری راز آسمان پایتخت استفاده کنند. به منظور آگاهی از این تورها کافی است در خبرنامه این مجموعه عضو شوید تا اطلاعات انواع تورهای لحظه آخری در اختیار شما قرار بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز