پیش فروش یک نیم شاسی ارزان قیمت با تخفیف ویژه و تحویل فوری

لست سکند

یک شرکت خودروسازی بخش خصوصی پیش فروش مدل جدیدی از خودرو کراس آوور( نیم شاسی) در رده قیمتی حدود 600 میلیون را با تخفیف ویژه و تحویل فوری – حداکثر 45 روزه – آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت خودروسازی دیار خودرو پیش فروش نیم شاسی DX3 به مناسبت آزادسازی خرمشهر آغاز کرد. قیمت DX3 معادل 639 میلیون تومان اعلام شده که جزو کراس آوور های ارزان قیمت بازار در بین خودروهای همرده به شمار می رود و ضمنا این خودرو در این نوبت از پیش فروش با  تخفیف ویژه 30 میلیون تومانی فروخته می شود.

پیش پرداخت مورد نیاز برای شرکت در این شرایط فروش 449 میلیون تومان بوده و زمان تحویل خودرو نیز 45 روز کاری اعلام شده است. مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل از مشتری دریافت خواهد شد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

مشخصات فنی و آپشن ها

راز آسمان پایتخت

این خودرو با گارانتی چهارساله یا 100 هزار کیلومتر به متقاضیان تحویل می‌شود و علاوه برآن، خریداران این خودرو از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت دیار خودرو نیز بهره‌مند خواهند شد.

در مورد مشخصات فنی این خودرو، سایت خودرو بانک توضیحاتی به این شرح ارائه کرده است؛ DX3 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با 154 اسب‌بخار قدرت و 225 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است و برای انتقال قدرت نیز از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند. تجهیزات و آپشن هایی همچون سقف پانوراما به همراه سانروف، 6 کیسه هوا، سیستم صوتی استریو با شش بلندگو به همراه نمایشگر و قابلیت استارت موتور از راه دور  و … در این نیم شاسی چینی تعبیه شده است.

شایان ذکر است این خودرو محصول شرکت خودروسازی سوئیست (SouEast) که نام اصلی‌اش South East Motor است به شمار می آید. خودروسازی سوئیست که حاصل جوینت ونچری میان دو خودروساز چینی CMC و فوجیان موتور است، اواسط دهه 90 میلادی کارش را شروع کرد و حدود یک دهه بعد، که میتسوبیشی هم به جمع سهامدارانش اضافه شد، مونتاژ محصولات میتسوبیشی را هم برای بازار چین در دستور کارش قرار داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیار خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز