فروش قسطی 7322 واحد از آپارتمان‌های مسکن مهر + جزئیات

لست سکند

پروژه های مسکن مهر به صورت اقساطی نیز قابل خریداری بوده و طی دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ‌۷ هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان مسکن مهر که خواستار خرید اقساطی این واحدها هستند می توانند در هر شهر با مراجعه به شرکت های عمران مسکن مهر همان شهر از کم و کیف و چگونگی مبلغ پیش پرداخت و اقساط این واحدها مطلع شوند.

«محمدحسن علمداری» از مسئولان مرتبط با مسکن مهر نیز توضیحاتی در این زمینه(فروش قسطی مسکن مهر) ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند، اظهار کرد: در سال جاری و در دو ماه نخست امسال، ‌۷ هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی شد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری می رسد

بنا به اعلام محمد اسلامی وزیر مسکن در حال حاضر ۳۸ هزار واحد از پروژه های مسکن مهر در کشور باقی‌مانده است که در ماه‌های آتی و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

علاوه بر این قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اسفند سال گذشته اعلام کرد: از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است.

با تلاش‌های انجام شده پروژه‌های دارای پرونده قضائی در دادگاه‌ها کاهش یافته است و بسیاری از پرونده‌های فاقد متقاضی نیز با افزایش قیمت مسکن، به فروش رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز