پیش فروش پژو 206 صندوق دار و 5 محصول دیگر ایران خودرو با قیمت های جذاب

ایران خودرو دور سیزدهم از فروش فوق العاده محصولات خود را با پیش فروش پژو 206 صندوق دار و 5 محصول دیگر به قیمت قطعی و تحویل 90 روزه آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، اگرچه قرعه کشی های ایران خودرو با انتقاد کارشناسان و اقشار گسترده مصرف کنندگان واقعی خودرو مواجه است اما این شرکت با اشاره متولیان اقتصادی کشورمان از جمله شواری رقابت و وزارت صنعت، کماکان به سیاست فروش از طریق قرعه ادامه می دهد و از امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه نیز شاهد دور دیگری از فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 206 صندوق دار ، دنا پلاس، رانا پلاس، سورن پلاس، سمند ال ایکس و پژو پارس بنزینی توسط این شرکت خواهیم بود.

در این دور از فروش فوق العاده ایران خودرو همچنان خودروهای در معرض قرعه کشی از جذابیت قیمت خاصی برخوردارند چنان که می توان از هم اکنون گفت این نوبت، پیش فروش پژو 206 صندوق دار و پیش فروش دنا پلاس با توجه به فاصله بسیار زیاد قیمت این خودروها در کارخانه و بازار، با استقبال میلیونی مواجه می شود. صد البته از این موج میلیونی متقاضیان، تعداد فراوانی به دنبال سفته بازی و سود بردن از این رانت قرعه کشی هستند.

بر اساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو در سیزدهمین نوبت از فروش فوق العاده محصولات این شرکت، خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی با مبلغ قطعی 130 میلیون و 872 هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

همچنین در این نوبت پژو پارس بنزینی با رنگ سفید به قیمت ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان، سمند ال ایکس با رنگ سفید به قیمت ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و 372 تومان، سمند سورن پلاس در دو رنگ مشکی و سفید به قیمت 188 میلیون و 504 هزار و 871 تومان، رانا پلاس  در سه رنگ خاکستری متالیک، سفید و مشکی به قیمت 179 میلیون و 516 هزار و 631 تومان و دنا پلاس در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری متالیک، نقره ای و آبی کبود به قیمت 166 میلیون و 122 هزار و 307 تومان به متقاضیان عرضه می شود.

آریاک سفر

شایان ذکر است طرح فروش فوق العـاده (3ماهـه) محصـولات ایـران خـودرو بـا روش قرعـه کشـی از امروز چهارشنبه مورخ 29-11-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 02-12-99 ادامه خواهد داشت. ضمنا محدودیت های قبلی از جمله نداشتن پلاک فعال و عدم خرید خودرو در قرعه کشی های قبلی همچنان در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو نیز اعمال می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش فروش پژو 206 صندوق دار و 5 محصول دیگر ایران خودرو با قیمت های جذاب

  1. محمد گفته:

    سلام.همه ی این ثبت نام های خودرو سوری و تبلیغاتی است.یک سری افراد خاص خودرو می گیرند .که ده درصد خودروها را به مردم می دهند.مثلا هر شهر یک عدد.آنهم بخاطر پخش شدن برنده شدن در شهر و بقیه خودرو ها اختلاف قیمت بین افراد و کارخانه تقسیم می شود.ما ۵۰ بار ثبت نام کردیم خبری نشد و از تمام دوستان هم سوال کردم آنها هم مثل ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز