پیش فروش پژو پارس شانه‌به‌شانه پیش فروش لامبورگینی مدل2021

در حالی که روزهای اخیر شاهد پیش فروش 2 هزار و 250 دستگاه پژو پارس توسط ایران خودرو بودیم و 2 میلیون و 300 هزار نفر برای خرید این خودروها صف کشیدند! شرکت لامبورگینی هم اعلام کرده که مشتریان برای خرید این خودرو صف کشیده اند و تمام لامبورگینی ها تا پایان سال 2021 پیش خرید شده است.

به گزارش کاماپرس، پیش فروش های ایران خودرو رکوردهای حیرت انگیز بسیاری را جابجا کرده اما هیچ وقت تصور نمی کردیم اگر کمی اهل ذوق باشیم می توانیم از این زاویه به پیش فروش های ایران خودرو بنگریم که این شرکت به نوعی در حال رقابت شانه به شانه با غول های خودروسازی جهان مثل لامبورگینی است!

ایران خودرو اخیرا 2 هزار و 250 دستگاه پژو پارس سال را با موعد تحویل سه ماهه به فروش گذاشت و با وجود تمام انتقاداتی که اقشار مختلف، به قدیمی بودن و بی کیفیت بودن محصولات خودروسازان ایرانی دارند، 2 میلیون و 300 هزار نفر برای خرید این خودرو به صف شدند!

تردیدی نیست اگر ایران خودرو اعلام کند تمام پژو پارس های تولیدی خود در سال 1400 را پیش فروش می کند قطعا نه تنها برای پیش خرید آنها صف میلیونی کشیده می شود و تمام ظرفیت تولید این خودرو تا پایان سال پیش خرید می شود بلکه به میلیون ها متقاضی نیز خودرویی نمی رسد!

مدیرعامل لامبورگینی از مدیران صنعت خودرو ایران راهکار بگیرد!

آریاک سفر

امروز خبرهای رسیده از صنعت خودروسازی جهان حکایت از آن دارد که شرکت لامبورگینی هم تمام محصولات خود تا پایان سال 2021 را پیش فروش کرده است. صد البته لامبورگینی بعد از فروش تمام ظرفیت تولید سال 2021 خود با صف میلیونی متقاضیان روبرو نیست و از این نظر پیش فروش های ابداعی متولیان صنعت خودروی ایران گوی سبقت را از غول های خودروسازی جهان ربوده است.

سایت موتور وان نوشته است که استفان وینکلمان- مدیرعامل لامبورگینی- در گفتگو با اتومیتیو نیوز گفته است که در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد قابل توجه فروش این شرکت هستیم و این در حالی است که هنوز سال ۲۰۲۱ به انتهای نیمه نخست خود هم نرسیده و تمام ظرفیت تولید این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیش خرید شده است.

می توان به این مدیرعامل خوشحال توصیه کرد به راهکارهای خودروسازان ایرانی و متولیان اقتصاد کشور ما نیم نگاهی داشته باشد تا شاید بتواند رکوردهای پیش فروش حیرت انگیز آنها را در شرکت خود پیاده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز