پیش فروش دنا پلاس توربو و سورن پلاس با موعد تحویل یکساله

پیش فروش دنا پلاس توربو شارژ
لست سکند

گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای از پیش فروش دنا پلاس و سورن پلاس با موعد تحویل یکساله خبر داد. بخشنامه فروش این دو خودرو از فردا پنجشنبه 3 تیر 1400 به مدت 3 روز فعال خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو مرحله جدیدی از پیش فروش با موعد تحویل بلند مدت (یکساله) محصولات خود را از فردا پنجشنبه با پیش فروش دو خودرو دنا پلاس تروبو شارژ و سورن پلاس آغاز می کند.

پیش از این – اوایل هفته جاری – شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو- از پیش فروش در قالب فروش فوق العاده و تحویل حداکثر سه ماهه ۵ محصول شامل ؛ رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ پانوراما دنده دستی و رانا پلاس پانوراما توسط ایران خودرو خبر داده بودند اما این اتفاق تاکنون روی نداده و به نظر می رسد ایران خودرو تیرماه 1400 را با پیش فروش یکساله دو محصول آغاز کند.

در این نوبت از پیش فروش یکساله ایران خودرو، سورن پلاس در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متال و با پیش پرداخت علی الحساب 102 میلیون و 128 هزار و 500 تومان به متقاضیان عرضه شده است.

همچنین خودرو دنا پلاس توربو شارژ دنده دستی نیز در این نوبت از پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سه رنگ مشکی ، سفید و خاکستری متالیک و با پیش پرداخت علی الحساب 142 میلیون و 699 هزار و 600 تومان به متقاضیان عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت نهایی خودرو ، قیمت مصوب در زمان تحویل خواهد بود و تفاوت پیش پرداخت علی الحساب و قیمت نهایی باید در زمان تحویل خودرو از سوی خریدار به حساب شرکت ایران خودرو واریز شود.

همچون پیش فروش های قبلی ، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از ورود واسطه ها به روند توزیع خودرو اجرا می شود که از آن جمله می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی اشاره کرد.

پیش فروش دنا پلاس توربو شارژ دنده دستی با معد تحویل 1 ساله

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز