پیش فروش تیبا صندوق دار و ۵ محصول دیگر سایپا با موعد تحویل ۳ ماهه

شرکت خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح، پیش فروش تیبا صندوق دار و ۵ وانت را با موعد تحویل ۹۰ روزه به اجرا گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، طرح فروش فوق العاده 6 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ امروز آغاز می شود و متقاضیان برای ثبت نام تا سه روز فرصت دارند به سایت اینترنتی فروش محصولات این گروه خودروسازی مراجعه کنند.

تیبا صندوقدار ( رینگ فولادی)، سایپا 151، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز و نیسان دوگانه سوز آپشنال خودروهایی هستند که در این طرح ارائه می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شرکت خودروسازی ایران خودرو هم ۲۲ دی ماه در یک طرح پیش فروش خودروهای رانا پلاس ، دنا و سمند سورن پلاس را به قیمت قطعی و تحویل حداکثر ۹۰ روزه به متقاضیان ارائه کرد. البته ایران خودرو در این هفته دو طرح پیش فروش داشت. پیش فروش خودرو تارا در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات از شنبه ۲۰ دی ماه تا دوشنبه ۲۲ دی ماه انجام شد.

آریاک سفر

قیمت خودروهای این طرح پیش فروش

در این طرح تیبا صندوق دار سفید با قیمت ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان عرضه می شود. قیمت پراید ۱۵۱ سفید هم ۹۱ میلیون تومان است. نیسان تک سوز در این طرح حدود ۱۷۷ میلیون و۷۲۳ هزار تومان قیمت دارد. قیمت نیسان تک سوز آپشنال هم حدود ۱۸۷ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان است.

نیسان دو گانه سوز هم در این طرح پیش فروش شرکت خودروسازی سایپا با قیمت ۱۹۹ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان عرضه می شود. خودرو نیسان دوگانه سوز آپشنال هم حدود ۲۰۹ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان قیمت دارد.

موعد تحویل این خودروها هم ۹۰ روزه است. متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح امروز پنج شنبه 25 دی ماه (به مدت 3 روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز