پیش بینی هیجانی از صعود عجیب قیمت بیت کوین در سال 2030!/ قیمت روز 3 آذر 1401

لست سکند

بیت کوین روزهای سختی را پشت سر گذاشته و بعد از نزول به کانال 15 هزار دلاری، اکنون اندکی شرایط آن بهبود پیدا کرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 108 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 603 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی تحلیل‌ها بیانگر این است که به زودی بازار رمزارزها و بیت کوین از وضعیت خرسی خارج خواهد شد و صعود تازه‌ای را تجربه خواهد کرد. این روزها بیت کوین با وجود نوسانات بازار، از نظر حجم معاملات هفتگی رشد زیادی پیدا کرده است. اخیرا کارشناسان شرکت تحلیل رمزنگاری تریدینگ شات اعلام کرده‌اند که بیت کوین طی هفته اخیر توانست قوی‌ترین حجم معاملات هفتگی را طی یکسال گذشته ثبت کند. این موضوع به سقوط صرافی اف تی ایکس مربوط می‌شد. با توجه به نمودارهای موجود از حجم معاملات هفتگی بیت کوین، افزایش این بخش در چنین دوره‌ای به لحاظ تاریخی بسیار مهم بوده و این مسئله می‌تواند اهرمی برای حرکت این رمزارز به سمت مرزهای بالا یا پایین باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این قبیل پیش بینی‌ها باعث شده تا طرفداران سفت و سخت بیت کوین نسبت به صعود قیمتی آن امیدوار شوند. اخیرا کتی وود، بنیانگذار، مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی ارک اینوست، اعلام کرده که تا سال 2030 قیمت بیت کوین به مرز 1 میلیون دلاری خواهد رسید! به اعتقاد وود، گاهی بازار باید آزمایش جنگ و بحران را سپری کند تا به مرزهای واقعی برسد. وود بیان کرده که در حال حاضر بیت کوین از این مبارزات خارج شده است.

برتری سایت اوکی اکسچنج در چیست؟

خرید و فروش رمزارزهای معروف بازار از روش‌های دیگری امکان پذیر است. در ایران معامله ارزهای دیجیتال از طریق وبسایت‌های معتبر و دیگر شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتاد. اما معمولا خرید و فروش بیت کوین و … از طریق شبکه‌های اجتماعی ریسک زیادی به همراه دارد و امکان کلاهبرداری از این طریق بالاتر می‌رود. امکان معامله رمزارزها از درگاه اوکی اکسچنج، ضمن بالا بردن سرعت شما در انجام معاملات، باعث حفظ امنیت‌ اطلاعات و سرمایه‌تان نیز خواهد شد. افرادی که از طریق این سایت به معامله رمزارزها می‌پردازند، امکان تشکیل کیف پول و ذخیره ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خواهند داشت. اگر کاربران در جریان معاملات یا مسائل مربوطه به بازار رمزارزها دچار مشکل شوند این امکان را خواهند داشت تا از پشتیبانان این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز