پیش‌بینی وضعیت بورس تا پایان امسال در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

در پنجاه و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مدیران و صاحب‌نظران این حوزه، وضعیت بورس تا پایان امسال را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش کاماپرس، در بخش اقتصاد بازار پنجاه و ششمین شماره جدید این نشریه مصاحبه‌هایی با امیر ندیری، مدیر بخش سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار با عنوان “امسال بازار سرمایه در مسیر صعودی قرار دارد” و احسان جنگجوی، مدیرعامل شرکت سبدگردان سهم آشنا با موضوع “کسب بیشترین بازدهی از بازار سرمایه با تکیه بر نیروهای متخصص” به چاپ رسیده است. همچنین در ادامه این بخش، گزارش‌هایی از مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد با عنوان “کارنامه درخشان سرمدی‌ها پیش‌ روی سهامداران” و موضوعی با عنوان “خیز قطر برای توسعه روابط اقتصادی با عراق” منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گزارشی از فعالیت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با موضوع “تحقق باور توانستن در توسعه صنعت گاز کشور” منتشر شده و علاوه بر این، گفت‌و‌گوهایی با فرزاد حاجی وند، مدیر پروژه‌های بالادستی شرکت اویِک با عنوان “ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تولید و فروش نفت” و حسن عبداللهی، مدیرعامل شرکت بسط انرژی پرشیا با موضوع “انتظار تولیدکنندگان از دولت جدید؛ تسهیل‌گری و حمایت واقعی” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودرو پنجاه و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با محمد رضایی، مدیرعامل شرکت پارس نیکان با عنوان “راهبرد توسعه در زمان رکود؛ رمز موفقیت پارس نیکان” و بابک کریمخان، مدیرعامل شرکت پیک افروز غرب با موضوع “نیاز صنعت قطعه‌سازی ایران به برقراری ارتباط مستمر با دنیا” انجام شده است. همچنین یادداشتی از ابراهیم احمدی، عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه قطعه‌سازان خودرو کشور با عنوان “پیشرفت قطعه‌سازان کوچک و متوسط در گروی برنامه‌ریزی مناسب” از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای شماره جدید این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل چادرملو با عنوان “هدفمند کردن مسیر توسعه با استفاده از شرکت‌های پروژه محور”، علی فراهانی مجد، موسس و سرمایه‌گذار هلدینگ اطلس با موضوع “توسعه صنایع کشور در گروی مدیریتی منسجم است”، مهدی بستانچی، رییس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی با عنوان “اصلاح سیاست‌های اقتصادی؛ پیش‌نیاز توسعه صنعتی ایران و همچنین ابراهیم بای سلامی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع “آینده‌نگری برای کارآفرینی اجتماعی در صنعت گردشگری”، بابک گلدوزیان، مدیرعامل شرکت صنایع میکروموج با عنوان “بخش خصوصی؛ بازوی قدرتمند دولت است” و محمدعلی انصاری، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی هنزا با موضوع “خودکفایی در تولید با استفاده از تجهیزات نوین” منتشر شده است.

آریاک سفر

در بخش اقتصاد کلان نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز مصاحبه‌هایی با محسن احمدی، عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با عنوان “دستیابی به پیشرفت و توسعه با همگرایی مدیران شهری” و محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با موضوع “اصلاح ساختار بودجه تاثیر جدی بر زندگی مردم دارد” انجام شده است. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “احیای برجام و پیامدهای آن برای اقتصاد کشور” و مهدی کریمی تفرشی با موضوع “فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی اقتصاد کشور” از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

“معرفی بهترین خودروهای سال 2021″، “پر فروش‌ترین گوشی‌های موبایل در سال 2021” و “پرسودترین محصولات اینترنتی در پاندمی کرونا” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 84 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز